/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke loade Pet Society ???
Fra : ponda
Vist : 1637 gange
174 point
Dato : 16-12-08 12:41

Hej... jeg kan pludselig ikke loade Pet Society på facebook mere.
Jeg har prøvet det som de skriver :
Select 'Internet Options'
Under 'Browser History ', click 'Delete'
Under 'Temporary Internet Files', click 'Delete Files'
Click 'Close', then 'OK'
Restart your computer
Try launching the game again, this will force your browser to re-download the game files

Det hjalp ikke
Så slettede jeg flash fra computeren og hentede det igen, men det er det samme hele tiden, den loader i en uendelighed og intet sker
Jeg har vista på, men ved ikke om det har noget at sige???

Jeg kan spille alle andre spil på nettet uden problemer, hvorfor så ikke dette?

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 16-12-08 13:10

Jeg ved ikke om det kan have noget at sige, men har du Java installeret?

http://www.java.com/en/download/index.jsp

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 16-12-08 13:20

ja den nyeste java

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 16-12-08 13:28

Ok, var også bare et forslag

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-12-08 20:29

Har du undersøgt om spillet overhovedet kan køre i Vista?

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 16-12-08 21:22

Ja jeg har spille det flere gange, men pludselig ville den ikke...

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 17-12-08 00:03

Citat
men det er det samme hele tiden, den loader i en uendelighed og intet sker

Tvivler på det er din pc, når den står og loader, men hvis din firewall er sat til ikke at modtage aktive X på siden du snakker om, kan du ikke spille.
Ellers prøv at gå til browserens menu/ Funktioner/ Beskyttelse af personlige oplysninger/ websteder
og tilføj siden som ''sikker''

Ellers kunne det være at spillet bare ikke virker.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 17-12-08 00:07

Citat
modtage aktive X

Eller den ikke tillader Flash at køre.
Det kunne jo være du har rettet på det, uden at kunne huske det.

Eller har jeg selv været ude for flash, der står og loader en evindelighed
men kommer jeg tilbage efter et par dage er problemet væk.

Annuller spørgsmålet
Fra : ponda

Dato : 24-02-09 09:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål