/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Poly-toner
Fra : Doz
Vist : 259 gange
20 point
Dato : 24-03-03 14:27

Jeg har en 3510 og jeg kunne godt tænke mig nogle poly-toner til den, men sagen er at jeg har spansk mobil nummer og hver gang jeg prøver at søge får jeg en spansk side og mit spanke er sku ikke godt nok til det. Og de danske skal man have dansk aboment. Hvordan får jeg polytone til et spansk aboment så jeg samtidig forstår hvad det er jeg skal.

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 24-03-03 14:47

Hejza!
Jeg har selv en 3510 og her er en af de billigste metoder (som jeg selv bruger til at få poly-toner) find den polytone du vil have fx. på www.muwap.us og gå derefter ind på: http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload og upload så den polytone du har valgt også går du in på eaid.dk/wap (Via wap i din 3510) og downloader polytonen til din tlf

så let er d ses hilsen Doomie

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 24-03-03 15:47

Hej Doomie
Jeg kan ikke rigtig for det til at lykkes, hvordan uploader jeg den??? har forsøgt, men ak nej. er der en lettere måde?

Hilsen Doz

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 24-03-03 15:52

Jeg tror ikke der er en lettere metode sry
men hvor er det det går galt?

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 24-03-03 15:59

for det 1. hvordan jeg vælger i melodi i www.muwap.us synes ikke jeg kan makere eller noget. Og er alle mapperne poly toner? og bagefter får den uploaded.¨så du kan se der er en del problemer.

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 24-03-03 17:42

mapperne kan du trykke på du skal trykke på <midi ringtones> og så vælger du fx. <movie & tv> og så kan du vælge en midi tone så vælger du fx. <austin powers>
og så trykker du på det lille øre der er og derefter åbner der en box hvor der står om du vil gemme den eller høre den så kan du jo starte med at høre den for at se om den er ok og derefter gemme den hvis den er ok og derefter går du ind på: http://www.eaid.dk/mobil.php?action=upload og trykker gennemse derefter finder du austin powers du lige har gemt og trykker ok og så trykker du <upload> så får du et talbrugernavn og en talkode dem skal du huske. Så tar du mobilen går ind i <Menu> derefter <tjenester> derefter <gå til adresse> så skriver du <eaid.dk/wap> også går din mobil på wap også når du er der skriver du dit talbrugernavn og talkode og så logger du ind med det og der kan du downloade polytonen til din mobil så siger du <hent> og så har du den... Pyhh...

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 24-03-03 17:42

Hej Doomie

Nu har jeg endelig fäet det til at virke, men der er ingen lyd paa naar de bliver downloaded til mobilen. Ved du hvad jeg gör forkert.
Doz

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 24-03-03 17:44

du kan ikke afspille dem mens du er på wap

Kommentar
Fra : ickici

Dato : 24-03-03 21:17

fint nok men hvad så hvis man har melodi som er for lang hvordan forkorter man så (udover midi maestro det er så inviklet er der en anden som man kan bruge der let)

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 25-03-03 10:06

Hej Doomie!
Jeg ved godt jeg ikke kan afspille dem når jer er på wap. Men det er bagefter når jeg har gemt den og vil bruge den som ringetone så kommer der ingen lyd. Hvad gør jeg forkert?????

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 25-03-03 14:06

prøv at gøre d igen med en anden polytone og se om problemet stadig er der

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 26-03-03 16:07

Hmm... Doz har du fået d til at virke?? :)

Kommentar
Fra : ToXo

Dato : 26-03-03 20:38

Hvis du vil have en dansk side med poly skal du bare gå ind på www.mobiscope.dk, der er også alt muligt andet til Mobil og PDA

Kommentar
Fra : Doz

Dato : 05-04-03 18:43

Hej Doomie
Har ikke fået prøvet det endnu da jeg ikke har haft mulighed for det.Men skal snart have det prøvet. Men kan det have noget at gøre med at det ikke er højtalere instaleret på computerne???

Kommentar
Fra : doomie

Dato : 05-04-03 21:08

Nej! d kan det ikke