/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Sabrina: The Animated Series
Fra : Surf
Vist : 643 gange
46 point
Dato : 15-12-08 04:06

Sabrina: The Animated Series spg

når de afsnit er slut kommer der det der dic, og bagefter debbie we love you

Jeg har prøvet at finde ud af hvem hende debbie er, men uden resultalter

nogen der ved hvem hun er

Jeg er bare nygerig (staves) hehe

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 02-01-09 19:02

ja det er instruktøren :)

Accepteret svar
Fra : fookhar

Modtaget 46 point
Dato : 16-01-09 16:35

Det er ikke instruktøren (der var ingen instruktør ved navn Debbie på showet), det der bliver sagt er "Savage, we love you", til firmaet "Savage Studios Ltd.".

Kommentar
Fra : fookhar

Dato : 16-01-09 16:36

Hvilket også kan læses på firmaets egen hjemmeside: http://www.closinglogos.com/page/Savage+Studios+Ltd.?t=anon

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-01-09 17:32

Nej de siger til sidst debbie we love you

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-01-09 17:33

Fookhar viste ikke at du var her også

det mig Davir :)

Kommentar
Fra : fookhar

Dato : 16-01-09 17:49

De siger "Savage", på det link jeg gav dig står der endda: Nickname: "Savage, we love you." og det er samme logo som det er i Sabrina. Davir, hvis jeg vidste det var dig havde jeg ikke gidet svare.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-01-09 22:12

Jeg ved bare hvad jeg høre og det er med d som debbie

Kommentar
Fra : fookhar

Dato : 16-01-09 23:08

Og lige præcis burde jeg ikke have spildt min tid på dig, arrogante fjols.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-01-09 23:21

Min høresle fejler ikke noget, og ja jeg hørte at de sagde debbie we love you

Kommentar
Fra : fookhar

Dato : 16-01-09 23:26

Her er video af credits, så kan andre brugere evt. grine af din arrogance: http://www.youtube.com/watch?v=Oybin0vy_R0

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-01-09 23:56

Må indrømme at du har ret, syndes bare de sage debbie, men det gøre de bare ikke så

Godkendelse af svar
Fra : Surf

Dato : 16-01-09 23:57

tak tak

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 19-02-09 21:59

Nej de siger bare debbie we love you

Kommentar
Fra : fookhar

Dato : 19-02-09 22:03

Haha, hvor er du utrolig.