/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Eberspacher / werbasto
Fra : blendstrup
Vist : 934 gange
200 point
Dato : 12-12-08 21:41

jeg har et Eberspacher D3L luftfyr,og mangler en rumthermostat,
denne kan ikke købes mere har jeg fået oplyst?
men jeg har fået fat i en Werbasto rumthermostat, men den har nogle flere ledninger?
er der en der ved om den kan bruges, og hvordan de farvede ledninger skal forbindes?
Werbasto rumtermostat ledningsfarver er.
rød
sort
hvid
blå

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-12-08 13:03

du kan sagtens bruge en ganske alm. rumthermostat. de fungerer på samme måde.jeg har gjort det i min båd, og det fungerer udmærket.
og så koster den under 100 kr.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 13-12-08 13:33

hej det er et Luftfyr.
der er ingen vand?

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 18-12-08 07:35

Prøv at ringe til Ketner i Sønderborg og spørg efter Lars (Lasse).
De monterer oliefyr i biler, busser, både m.m. De kender alt til den slags. Jeg kommer der selv og i en TAXA jeg kører har en rumtermostat som styrer gulvvarmen i bussen.

hawaii7

Annuller spørgsmålet
Fra : blendstrup

Dato : 22-02-09 15:51

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål