/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo med strømfejl
Fra : w-coast
Vist : 1429 gange
60 point
Dato : 10-12-08 19:22

jeg har en pgo hot 50 som pludselig var død for strøm og selvom jeg satte oplader på hjalp det ikke,men opdaget så at når opladeren var sat til,så var der svagt lys i forpæren,men det burde der jo ikk være...og når man så sætter tænding på så virker alt strømmen,men der er stadig lys i pæren og det burde der jo ikk være før den er startet..hvad kan der være galt`??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-12-08 19:44

Overgang i ledningsnettet...

Kommentar
Fra : w-coast

Dato : 10-12-08 20:16

det vil sige jeg ska ha skiftet hee ledningsnettet???eller hvad???

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 60 point
Dato : 10-12-08 21:11
Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-12-08 21:12

Og lad være at annullere dine spørgsmål

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-12-08 21:24

På min scooter er det 4 indstillinger på forlygten.
Slukket, positionslys, kortlys og langtlys. Og positionslys kan sagtens være tændt når motoren ikke er startet og det passer meget godt med at du siger svagt lys da postionslys ikke lyser lige så meget som nærlys eller langtlys.

Lyser forpæren lige meget om du tænder og slukker på lys kontakten og skifter fra kort til langt lys ? lyser den så ens lige meget hvad ?

Lige gyldigt hvad så vil jeg anbefale dig at tage batteri helt af og oplad helt.

Prøv og tag kablerne af batteriet og mål med et multimeter hvor mange volt det har.
Se eventuelt: http://mentos.wep.dk/scooterhjemmeside/billeder/cdi007.gif

Det skal helt have 12,6 eller 12,8 volt cirka.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-08 08:00

Hvad er egentlig grunden til at du annulerer dine spørgsmål ??? Du har jo ikke godkendt et eneste .Er det fordi du ikke kan finde ud af at godkende så spørg og få hjælp .Ellers gider man jo ikke hjælpe dig mere

God jul

Kommentar
Fra : w-coast

Dato : 11-12-08 15:47

ved ikk hvorfor de er blevet annuleret,for de er flere af dem hvor jeg har accepteret et af svarene...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-12-08 16:38

Hvis ikke du har lukket dem (accepteret) inden 3 mdr så bliver de annulerede og dine poeint er gone forever hvilket de er alligevel undtagen hvis man sletter et spørgsmål inden nogle når at svarer

Godkendelse af svar
Fra : w-coast

Dato : 11-12-08 17:30

Tak for svaret pallebhansen.