/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Julegave til 100 kr
Fra : andreasf
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 10-12-08 08:26

Min kone og jeg har aftalt, at vi giver hinanden en julegave til højst 100 kr. da der bruges penge nok på ungernes gaver og andre udgifter ifm. juleperioden.

Men det er sku svært at finde på gode gaver til 100 kr. Er der nogen der har en god idé?

mvh

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-08 08:33

Jeg syntes du skal gå en tur i Matas, der er garanteret noget til ca kr. 100

Neglelak, crem, hårkur e.lign

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 10-12-08 08:35
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 10-12-08 08:36
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 10-12-08 09:23

Et sted hvor jeg syntes man kan få rigtig gode ting for 100 kr og derunder, er hos søstrene Grene

Her kan du se hvor de har butikker
http://www.grenes.dk/08_Butikker.asp

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 10-12-08 09:30

Hej.
Er du til lidt foto-arbejde, ja så kan du jo finde de 6-8 bedste billeder, du synes der af jer.
Scan dem ind på computeren, beskær dem, så fokus kun er på jer, skriv ud, hvorefter du i et genbrug finder et gl staldvindue til ingen penge. Den spraymaler du og sætter så dine fotos i "vinduerne" af staldvinduet. ( Du har beskåret dem, så de passer i målene)I har nu et dejligt minde, både fra tidligere og fra julen 2008.

Du kan også få lavet en kalender med 12 billeder af din kone i forskellige situationer og give hende i gave, men mener prisen bliver noget højere her. Det kan også laves på computer, men er et lidt større arbejde.

Foreslår det fordi det tit er sjovere med noget personligt,- efter min mening...

Gucci

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-12-08 09:54

Jeg har lige købt to fagbøger til Julegaver:
"Smag på Danmark" og "Jagt i Norden", begge til ca 100 kr.

Du kan få flotte bøger til den pris...
Men indholdet afhænger jo af vedkommenes interesser?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-12-08 10:04

Du kan også gå på jagt i en Inspirationsforretning, f.eks så jeg i går, at de har de sødeste Trip Trap nisser på tilbud til under kr. 100

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 10-12-08 12:04

jeg har selv lige været på www.guloggratis.dk og fundet en god opskriftsbog som jeg ønskede mig til halv pris (normalpris 249) men jeg fandt den til 125 - så skal man selvfølgelig lige aftale ang. porto osv. men bogen var så flot som ny. Måske en gaveidé til fruen i huset.

eller

har hun et pandora armbånd hvor man køber små nye "led"/ kugler til ? Måske du kunne finde sådan et "led" til ca. 100 kr.