/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Parkering Aalborg
Fra : mortenjustesen
Vist : 682 gange
20 point
Dato : 09-12-08 14:39

Hejsa

Jeg bor inde i Aalborg midtby (Vingårdsgade) og er på jagt efter en fast parkeringsplads eller garage. Jeg har prøvet ved samtlige boligforeninger og er skrevet op til de øvrige pladser (Brugsen på Budolfi og Arbejdernes Landsbank).

Er er nogen der har andre forslag eller idéer. Måske kender du ligefrem en, som har en tom plads stående?

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 09-12-08 15:38

køb dig et af de blå invalideskilte,,der er 5 pladser ovenpå kvickly samt en ved posthuset,,ved de kan købes "sort" til ca 5000 kr.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-12-08 17:21

Hmmmm BarkeBillen

Bryder mig IKKE om at du opfordre til ulovligheder...

Kunne du ikke bare selv glæde dig over at du IKKE har brug for et blåt invalideskilt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-12-08 20:24

Jeg kender en der lavede en kopi af en P tilladelse til kommunale køretøjer.
Ingen P afgift ingen bøder.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 09-12-08 20:35

# Teil

Nok er det stadig et svindelnummer...som den enkelte må stå til ansvar for....

Men opfordre her til at gøre livet svært, for de handicappede er IKKE ok.

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 09-12-08 21:15

Fyye Teil, du opfordre til dokumentfalsk

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-12-08 21:27

Næh, når den dumme kommune lægger P-tillladelsen ud på nettet.
Det er bare at snuppe den.
Det samme med en avis der fortæller det rigtige brugernavn hvis du taster forkert,
vil de sælge, eller er IT afd. en flok nørder uden jordforbindelse?