/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
de er en "krukke
Fra : mads64f
Vist : 467 gange
40 point
Dato : 09-12-08 00:02

hej her inde: forleden dag blev jeg kaldt en "krukke" , jeg grinede bare af det , men hvad betyder det enelig

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 09-12-08 00:05

Det er eller noget man kalder en pige, det betyder at hun er selccentreret, højr.vet og befinder sig bedst foran et spejl.
Hvis du er en dreng mener de nok at du er for egoistisk og selvhøjtidelig.

Godkendelse af svar
Fra : mads64f

Dato : 09-12-08 00:09

Tak for svaret granner01.arha det må jeg så leve med tak granner01

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-12-08 00:12

Det behøver ikke være dig de har ment, det kan være fordi de selv hat et eller andet i klemme.