/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Papikurv mangler
Fra : xMullex3
Vist : 566 gange
20 point
Dato : 07-12-08 12:45

Jeg er kommet til at slette min papirkurv, og kan ikke finde den igen.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den igen?

Hilsen xMullex3

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-08 12:49

Højreklikker på skrivebord

Personlige indstillinger

Skift skrivebords ikoner (til venstre)

Sæt hak ved det du vil have frem...

mvh klaudi

Kommentar
Fra : xMullex3

Dato : 07-12-08 12:52

Mange tak for hurtigt svar :D

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-08 13:25

Velbekommen, har du fundet den?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-12-08 15:55

Citat
Velbekommen, har du fundet den?

kunne jeg også tænke mig at vide - hvis nu der ikke er tale om vista

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-08 16:28

Ja det ville squ da være rart at vide, men mon ikke,ellers havde der vel været lidt respons?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-12-08 16:42

Regner med at det er Vista, man sletter ikke lige så'n Papirkurven i XP

Kommentar
Fra : xMullex3

Dato : 15-12-08 18:30

Heej!! Undskyld jeg ikke har svaret, det er ikke lige den hjemmeside jeg bruger aller mest :D ! Det er vista, og ja jeg har fundet den. Mange tak endnu en gang !!! :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-12-08 19:37

Ok, så må du gerne accepterer et svar, ellers bliver det annulleret når der er gået et stk tid

mvh klaudi