/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
wmp vil ikke åbne
Fra : nmsermus
Vist : 358 gange
300 point
Dato : 06-12-08 15:54

hej
jeg har et problem jeg kan ikke
får mit windows media player11 vista til at åbne det musik link og ting i min web svare
det har den ellers kunde før nogle der ved hvad jeg kan gøre har prøvet at slette det men det vil den ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-08 16:17

er din pc opdateret hos ms ?

Kommentar
Fra : nmsermus

Dato : 06-12-08 16:20

hmmm er ikke så stærk i pc hvad er ms

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 16:55

Prøv lige at forklare helt detaljet hvad det er som driller, er det musik som er gemt på computer Windows MediaPlayer ikke vil afspille ?
Miritdk mener om computeren er opdateret med Microsoft Update men gider ikke skrive hele navnet

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-12-08 17:15

Citat
hmmm er ikke så stærk i pc hvad er ms

http://windowsupdate.microsoft.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 17:38

Den dur ikke til en Vista computer

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-12-08 19:05

hvad er filtypen?

Kommentar
Fra : nmsermus

Dato : 06-12-08 19:46

og ja den er opdateret
jeg har problemer hvis jeg skal lytte en mp3 fil på nættet og også hvis jeg ligger den ned på min pc

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-12-08 20:16

er du sikker på det er mp3 filer? får du en fejlbesked. du burde blive sendt videre til MS hjemmeside hvor du kan opdatere et codec til WMP for afspilning af mp3

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-12-08 21:34

Så er det man kunne ønske sig et link til noget af det online musik du ikke kan spille, sker der ikke noget eller er det et andet program som spiller musikken ?