/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
øv hvor det driller
Fra : leifjskov
Vist : 928 gange
50 point
Dato : 06-12-08 15:03

jeg har problemer med nettet ,når jeg setter en adresse op bliver jeg smidt af.
hvis jeg skifter side eller trykker på send knappen er det detsamme.
med googlkan jeg godt komme ind men som regel ikke skifteside.
har det noget med forhøj sikkerhed at gøre,eller er det fordi at jeg har skiftet netkortet??????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-08 15:21

den må du lige forklare igen

ps har du kigget i din firewall ?

ps + ps har du scannet for skidt ?

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 06-12-08 15:26

Hej mirit.
Leif har lige "renset" maskinen.
Når han sætter en ny www. adresse ind bliver han smidt tilbage på hans startside.
Hvis han skal stille et spørgsmål på kandu og trykker send bliver han smidt tilbage på startsiden
Den har drillet ham i 3 dage nu. Hvis han tilgængæld sætter en www. adresse i google kan han komme ind sommetider
Derfor låner han nu min pc.
Piaskov

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-08 15:38

renset ??? vil lige vide om den har været ude for lidt vira eller lign - eller om der er ryddet for meget op ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-08 15:53

hvilket netkort - hvad var det gamle og hvad er det nye ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-08 16:05

spekulerer -

er der mulighed for at afprøve det gamle netkort ?

og kig så lige i enhedshåndteringen om der er gule advarsler

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-12-08 16:10

Hej igen mirit.
Han prøver lidt senere ....har fået uventede gæster.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-12-08 16:11

1. Hvilket styresystem er der sat på den maskine.
2. Er bundkortdriverne installeret.
3. Hvis det er XP > er der så installeret nogen servicepack.
Det ses sådan > h-klik på denne computer > vælg egenskaber >
nu står der hvilken servicepack der er installeret.

Kommentar
Fra : leifjskov

Dato : 06-12-08 16:37

der er installeret servicepack,3.

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 50 point
Dato : 06-12-08 16:48

Prøv lige at køre denne scanner http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html

1. Dobbeltklik på installationsfilen og installer programmet. Programmet opdaterer under installationen, og er så klar til at scanne.

2. Sæt prik i Kør en hurtig systemskanning. Klik nu på Skan knappen, og lad programmet scanne færdigt.

3. Når den er færdig med scanningen, så klik på Vis resultater. Klik nu på knappen Fjern det valgte, for at fjerne infektionerne. Scanneren kommer muligvis med en eller to meddelelser når den fjerner infektionerne, og dem bør du klikke ok til. Hvis scanneren beder dig om lov til at genstarte maskinen, så bør du lade den gøre det straks.

4. Der åbner også en logfil over hvad scanneren har fundet. Loggen kan du altid finde efter genstarten under fanebladet Logfiler, hvor den ligger som en txt fil. Hvis du dobbeltklikker på den, så åbner den.

Venligst kopier loggen efter du har fjernet infektionerne, evt først efter genstart.

Godkendelse af svar
Fra : leifjskov

Dato : 07-12-08 10:11

Tak for svaret stl_s.
det hjalp så nu køre den igen, tak for hjelpen.