/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
hjælp til iphone
Fra : louisez
Vist : 1331 gange
100 point
Dato : 05-12-08 23:23

jeg vil meget gerne købe en iphone som jeg skal give væk i gave men jeg synes ikke keh vil købe en hvor jeg binder mig for en masse penge så jeg ønsker at købe en som ikke er smi-låst...

skulle der være en som ved om det er muligt og i så fand hvor hende så vlle jeg blive meget glad...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-08 23:34

Du kan sagtens få den uden simlås - men aboet slipper du ikke for at betale.....

Telia sælger gerne....

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 110 point
Dato : 05-12-08 23:56

Hej
du kan sagtes købe en uden simlås og uden abonnement
kik på denne side www.mobilpriser.dk

Hilsen Bjarne
OPENPHONE

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-12-08 10:44

5.200 for den billigste........

Man skal vist være Apple-fan om en hals

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 08-12-08 10:09

Ja den sælges uden abbo... det gør den også i både Rusland og Kina...

Godkendelse af svar
Fra : louisez

Dato : 08-12-08 11:02

Tak for svaret openphone_unlock.