/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Diskoteknavn søges:)
Fra : navnsøges
Vist : 379 gange
10 point
Dato : 05-12-08 10:04

Vi er 3 fyre der gerne vil starte et diskotek i aldersgruppen fra 18-24 år.
Hvor vi vil spille pop og house musik, det musik det er hot lige nu.
Vi vil yde høj service og iikke have børn under 18 rendende rundt derinde.

Så derfor vil vi høre om der er nogle der har et godt navn diskoteket kan hedde :)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-12-08 10:07

Diskotek + vejnavnet eller

Natteravnene

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-12-08 10:10

"Konkursen"

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-12-08 10:11

Hva' med 'Støjfabrikken' eller 'Noise Factory'?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-12-08 10:42

Swinghouse -- Imortalen -- Krisekrasseren -- MusicFactory -- Musikken --

Kommentar
Fra : Fjællræven

Dato : 05-12-08 10:43

* } Diskotek Fjälräven { *

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 05-12-08 10:49

'La Cocaina' - 'Xtasy' - 'Spejlstriben' - 'Speedfarm' - 'The Small Pupils' - 'The Sniff House'

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 05-12-08 12:09

Crazy Daisy

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 05-12-08 12:12

Spøg til side - Jeg har altid sagt at mit diskotek skulle hedde SOAP Brug det hvis i vil, eller gå på DKBN.dk og se en liste med alle DKs diskoteker.. Selvfølgelig skal i ikke hedde det samme, men det kan bestemt give inspiration

Husk at tiden er svær for diskotekerne. Det er nemt der der bliver sparet først når finans-krisen raser

Har i andre spørgsmål vedrørende det praktiske er i velkomne til at sende mig en privat besked.

Held og lykke med det.

Piratfizken / Bestyrer af den lokale Crazy Daisy gennem de sidste 2 år.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-12-08 12:18

eighteen+

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 05-12-08 20:10

HipHouse...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-12-08 20:12

Exstacy Central....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-12-08 03:03

tre-i-en - 3i1 - disco3 - sådan med tanke om at I nu er 3 om det

tre i en kan dækkes med logoet dans/musik/drinks

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 06-12-08 12:20

Diskotek 3D ? (3 Drenge)
D3D? (DE 3 DRENGE)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-12-08 12:43

Citat
tre-i-en - 3i1 - disco3 - sådan med tanke om at I nu er 3 om det
Ku ikke lie dy mig ,men er det en swingerklub vi her snakker om