/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Ny kat på vej...
Fra : Thenna
Vist : 494 gange
50 point
Dato : 04-12-08 22:09

Søgte en indekat og fik nogle fine råd og forslag. Så jeg tog i Kattens værn i Aalborg og fandt et par katte, som jeg kunne li. Men kunne ikke bestemme mig, så jeg valgte at blive frivillig arbejder hos dem, så jeg kunne lærer kattene at kende, og det er bare et SÅ dejligt og givende arbejde, bare nogle få timer giver meget og kattene nyder det også, det skal prøves.
Og nu har jeg bestemet mig for lille Fine, hun skal bare lige være hos Kattens værn lidt endnu, da hun ikke er stor nok til at blive sterilliseret endnu, men det kommer nok snart.
Jeg glæder mig i hvert fald rigtig meget, til hun kommer hjem til mig, så hun kan få lidt mere plads at løbe på.
Det var bare det jeg ville fortælle, har ingen spørgsmål, men det kommer nok, når hun kommer hjem.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-12-08 22:11

Tillykke med det.
Det er et fantastisk stykke arbejde de gør der.
Held og lykke med det.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 04-12-08 22:40

Det var en rigtig fin løsning.
Fortsat held og lykke!
MVH Akle

Kommentar
Fra : housegoat

Dato : 04-12-08 22:42

Hvor er du priviligeret. Ville ønske, det var mig der fik sådan en chance.
Rigtig hjertelig held og lykke med din lille nye beboer.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-12-08 22:44

Det var en rigtig god ide, jeg vil gerne have hund igen og så var det en ide at arbejde gratis nogle gange på et hjem for hunde.

Held og lykke med killingen

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-12-08 22:56

Jae katte er dejlige elsker dem ....de smager dejligt

Nå ikke .. har selv katte og afsat ca 70 killinger gennem tiderne til gode hjem sååe jo Det er nogle herlige sælvstændige fornøjelser at have boende.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-12-08 00:06

Det lyder dejligt...både at du skal ha' en lille kat, og at du har fået lov at arbejde med dyrene

Og så godt, at killingen kan lære dig at kende, så bliver flytningen ikke så stor en omvæltning for den..

Kommentar
Fra : KattemorTrut

Dato : 14-12-08 08:15

Hej Thenna
Ja det er et dejligt givende arbejde at være frivillig medarbejder hos dem der har med uønskede katte at gøre. Jeg har selv arbejdet som frivillig medarbejder hos Sønderborg-og Omegns Kattelaug i en del år, og har selv købt 3 katte derfra, og har bestil den 4. og sidste kat, da jeg nemlig har 2 hunkatte og kun 1 hankat, men vil have en hankat mere, da der så bliver mere balance i min lille flok. Nu er jeg jo flyttet til Lolland, men tager turen til Sønderborg i marts måned, og henter den lille fyr, som på det tidspunkt vil være ca 10 mdr. gammel, men så vil han være på alder med den yngste hunkat til den tid.
Jeg håber at du vil vedblive at være frivillig medarbejder selv om du får den lille Fine.