/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
overfører billeder i bevægelse
Fra : samsung68
Vist : 595 gange
45 point
Dato : 04-12-08 17:39

Hej
Hvordan får man overført f.eks smileys i bevægelse til sin mobiltelefon? Når jeg gemmer billeder på computeren bliver de kun overført som et billed uden nogen form for bevægelse.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 18:13

jeg har ikke den store viden om det - men hvis du kan se formatet skal du huske at gemme i samme format - den fejl lavede jeg i starten -

Kommentar
Fra : samsung68

Dato : 04-12-08 18:23

Jamen, hvilket format? Det er et bevægende billed på mail, og når man højre klikker står der gem som! og hvad skal det så lige gemmes som?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-12-08 18:29

Sandsynligvis .gif......

Men du får vel nogle valgmuligheder....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 18:30

aner det ikke - det kan være flash - gif - png osv i formatet - fremgår det ikke ?

Kommentar
Fra : samsung68

Dato : 04-12-08 18:48

Nej det gør det ikke når det kommer på en mail og man højre klikker på selve det bevægende billed. Hvis der er et gif billed eller hvad det nu er, så bevæger det sig ikke når det gemmes, men står som et billed uden bevægelse. Har prøvet at gemme det med de muligheder der nu en gang er.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 19:06

kan du overføre til pc og tilbage til din mobil så skulle det virke - måske - har da været ude for det - men som sagt - gider ikke sætte mig ind i det mere

Kommentar
Fra : samsung68

Dato : 04-12-08 20:17

Tak for svarene, men jeg er desværre ikke blevet klogere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-12-08 02:16

Et gemt gif billede med bevægelse, bevæger sig heller ikke så længe det kun ligger i en mappe på computeren, det er først når det åbnes at bevægelsen kommer, først højre klikker du på billedet på din computer og klikker på Egenskaber, der kan du se hvilken fil format billedet er, så skal du ind og læse om din telefon, hvilke fil formater den kan vise, hvis du hr et gif billede og din telefon kan håndtere gif formatet, så burde det bevæge sig når du åbner billedet på skærmen, men ikke så længe det kun vises som en ikon i mappen hvor du har gemt det