/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Åbne port til host warcraft 3
Fra : OnkelJoachim
Vist : 674 gange
100 point
Dato : 04-12-08 12:41

Hejsa.
Jeg spiller meget warcraft3, men ville rigtig gerne kunne hoste spil på battlenettet,
men problemet er at jeg kører over et trådløst netværk, med en netgear WPN824v2 (trådløs router)
med ved ikke hvordan og hvilke port jeg skal åbne.

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-12-08 13:12

du skal åbne porte i portforwarding til den lokale ip som din maskine har.

Kommentar
Fra : OnkelJoachim

Dato : 04-12-08 15:44

der i problemet ligger er at, jeg kan sagtens få det til at fungere hvis jeg slår min firewall(stadart windows) fra, men ville gerne stadig kunne have den aktiveret

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-12-08 16:15

så skal du ændre indstillingerne på din firewall, men hvorfor bruger du WIN firewall når du har en router, så er antivirus og antispyware nok.