/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Juleaften
Fra : Lizi01
Vist : 2296 gange
50 point
Dato : 03-12-08 21:07

Hej,
Er det nogen, der har en god forslag til juleaften? Min kæreste og jeg bor i Sønderjylland og har de fri dage, hvor vi har tænkt os til at hygge sammen, bare os to. Måske wellness. Havde set minicruise til Oslo, men det er ikke så godt vejr til det.
Pfh tak.
M.v.h

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-12-08 21:11

Citat
Havde set minicruise til Oslo, men det er ikke så godt vejr til det.

Færgen er da forhåbentlig vandtæt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-08 21:13

Hvor i landet kunne i tænke jer at komme på evt. wellness, det kan godt blive svært at finde et sted der holder åbent i helligdagene?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=wellness.&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-08 21:16

Hvis du prøver denne julekalender, så syntes jeg altid der er mange rabatrejser

http://jul.dfds.dk/?id=1&gclid=CMnevqWkpZcCFQKVMAodDiGB9w

Det er nu mest ment for sjov, men du kan da prøve

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-12-08 21:22

Der er ikke langt til Hamburg fra Sønderjylland.
Hamburg er en pragtfuld by.

Kommentar
Fra : Lizi01

Dato : 03-12-08 21:26

Frieda kender du nogen sted hvor man kan fejre jul i Hamburg?

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 03-12-08 21:26

Ja, hvis i ikke gider hygge sammen hjemme, så synes jeg der er mange tilbud i avisen. Det drejer sig vel også om økonomi. Der er billige weekend rejser til f.eks Prag med hotel og det hele. Så i også får oplevet noget. Men egentlig er det vel - hvad i gør det til selv. Masser af Danske / Tyske weekend kro tilbud osv.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-12-08 21:35

Prøv at se her:

http://www.hamburg-tourism.de/en/search-booking/hotels/special-offers/

Jeg bor lægere nede i Tyskland og regner med at stoppe i Hamburg et par dage på vej hjem til Danmark.

Boede på Steigenberger Hotel sidste gang.
Dejligt men dyrt.

Berlin er bestemt også en lang weekend værd.

Pragtfuld by og billig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-12-08 21:36

Hej.
Hvis jeg var jer ville jeg ikke betække mig 1 sek. på jul i Lubeck.
Her ville jeg tage hen.
http://www.dtf-travel.dk/Default.aspx?productid=67140&SiteId=293

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-12-08 21:37

Hvad må det koste ?? En anden mulighed er jo at invisterer i forskellige Wellnes-ting og så låse døren frem med (den nyindkøbte evt. )massagebriks osv............... uhm god Jul...........Ho ho ho

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-08 21:42
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-12-08 22:01

I behøvs ikke at tage så langt så er der jo flere penge til det egentlige http://www.google.dk/search?hl=da&q=Wellness+ophold+i+S%C3%B8nderjylland&meta=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:46

Hvor holdt i så julen henne??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-01-09 20:02

De er ikke kommet hjem endnu nordsted