/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kværulant-psykologi
Fra : yearhouse
Vist : 771 gange
300 point
Dato : 03-12-08 18:12

Kender i typerne i debatfora :

Negative over ALT
Dommere
Brokkere
Bedre-vidende
Nedladende

osv osv osv....

Jeg fik lige en go´ artikel om emnet/typerne:

http://www.videnskab.dk/composite-1491.htm?utm_medium=nyhedsbrev

Er der nogle, der føler sig truffet?...Og, Er det en beskrivende artikel???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-12-08 18:32

Og når du nu stiller et sådant spørgsmål? Hvorfor??

"kandu, vejen til hurtig løsning". Her mere "vejen til dårlig samvittighed"...

Ja, jeg kan godt kende noget af det,
det værste er, at man ikke kan fortryde når man har trykket på enter...

Og hvorfor kun komme med 4-5 negative debat typer?

Der er jo mindst lige så mange positive...

Engang fik jeg et takke mail fra en franskmand,
jeg havde fundet hans søster i Skive, det var en god dag for mig.

Og i går fik jeg et brev fra en 82 årig dansk amerikaner,
jeg har fundet hele hans pukkelryggede danske familie, og det husker han stadig...

Så skal vi ikke mere fokusere på de positive sider af dette forum???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-12-08 18:37

Hvorfor hænger du mig ud yearhouse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-08 19:31

Citat
Den buddhistiske munk og fredsforkæmper Thich Nhat Hanh har sagt, at i en ægte dialog er begge parter parate til at forandre sig. I modsætning til det synspunkt står mange debatfora på internettet,« mener Sune Vork Steffensen.

hmm mon det er en kandut der står bag artiklen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-12-08 19:35

Så så så så...

Jeg fik blot et nyhedsbrev fra Videnskab.dk....

JEG vil da osse helst holde mig til det positive.....Og jeg hentyder ikke til nogen hér i Kandu. Jeg bevæger mig i flere forskellige fora...Og syntes blot det var en go´ artikel omkring dét, at deltage i debatter.

Selvfølgelig kan nogen da godt føle sig trådt på....men det er ikke mig, der har sendt den ind til Videnskab.dk.

Rigtig god aften til ALLE

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-12-08 19:41

Tak lige måde nu skal vi se håndbold

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 19:43

Det er da helt hen i vejret.

Negative over ALT > alt skrives ikke med stort
Dommere > Vi er jo nogen som må holde lidt orden
Brokkere > Sikke noget vrøvl og pjat at sige om os kritikere
Bedre-vidende > Ja ja - I kan jo heller ikke vide alt vel
Nedladende > Typisk udtalelse fra en AArhusianer.

Men ellers har du vel lidt ret.............................lidt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-08 19:57

Citat
Kender i typerne i debatfora :

Negative over ALT
Dommere
Brokkere
Bedre-vidende
Nedladende

osv osv osv....

Jeg tror ikke på, at det kun foregår i et debatfora

Det foregår da også i mange private hjem, men det har du måske ikke lagt mærke til yearhouse

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-12-08 19:59

Hurra hurra for det positive. Jeg tror jeg er født positiv og optimistisk, men kors hvor bliver mange folk sure når man taler pænt til dem. De tror åbenbart at man vil have noget af dem hvis man taler pænt.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-12-08 21:29

vi klarede den med fingerspidserne...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 03-12-08 21:44

[I]Det foregår da også i mange private hjem, men det har du måske ikke lagt mærke til yearhouse [/I]...

Næh Ans.... Jeg kender ingen, der sidder i stuen og debaterer sammen på NETTET

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-08 06:12

Citat
Næh Ans.... Jeg kender ingen, der sidder i stuen og debaterer sammen på NETTET
.... ehm - jooooooooeehhhh - man kan da lige sende en besked over i den anden ende af huset via messenger - så hvorfor ikke debattere også

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 04-12-08 08:58

God artikel - tak for den, du kunne lægge den som et tip her op til julen, hvor man måske kunne appellere lidt til de følelser der trods alt gemmer sig bagved...