/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
elektronisk cigaret
Fra : jesper.s
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 03-12-08 08:26

Hej.

Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en elektronisk cigaret i Københavnsområdet, butik, da jeg skal bruge en akut, så jeg ikke kan nå at købe den over nettet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-08 09:42

Snup en kold tyrker................................alt andet er bare selvpineri.
(forhenværende ryger)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-08 10:32

Citat
Er der nogen der ved hvor jeg kan købe en elektronisk cigaret i Københavnsområdet, butik

Det er ikke muligt

Citat
Lægemiddelstyrelsen undersøger nu om cigaretterne, der er ulovlige at sælge i danske butikker, skal godkendes som lægemiddel.

De handles kun på internettet.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-12036391.html

http://www.sst.dk/Nyhedsbrev/Rygestop/STOPNYT_37/Elektroniske_cigaretter.aspx?lang=da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-08 11:43

prøv at ringe hertil - det er da et forsøg værd - men om de vil sælge blot een - tjahhh

INK-PRO
Sankt Knuds Vej 23A
1903 Frederiksberg C

Telefon: 38 11 60 70
Telefontid:
Mandag-Fredag kl. 11.00-15.00

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-08 11:45
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-12-08 11:46

for i øvrigt kan de fåes uden nikotin men noget et-eller-andet der erstatter og giver følelsen siger min kloge veninde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-12-08 11:58

Klog og klog, det kan vel diskuteres, for det står da alle de steder hvor cigaretten omtales

Oplev den fulde serie af elektroniske cigaretter i hvid, sort eller rød atomizer, med ekstra batteri og æsker med filterer efter dit eget valg af nikotin - enten 0mg, 6mg, 11mg eller 16mg

Jeg syntes også den e-cigaret er dyr, men hvis det er for stadig at kunne have en pind mellem fingrene, findes der billigere løsninger, godt nok uden røg/damp

http://www.nicorette.dk/Vores-produkter.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-12-08 12:27

Holder mig til Prince....

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 100 point
Dato : 03-12-08 17:26

Har set dem billigere til salgs på Qxl.Men det var for ca 14 dage siden. Søg og se om det er nogle til salgs der nu.
alimak

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 14-01-09 09:04

Tak for svaret alimak.