/ Forside/ Interesser / Helbred / Naturpleje / Spørgsmål
10  pve 300
Bumser =/
Fra : Kevizz
Vist : 497 gange
35 point
Dato : 02-12-08 21:43

Heii alle..

Jeg er så ked af mine bumser.. jeg har altid haft den bedse og blødeste hud men nu er der bumser over det hele =/ ER der ikke nogle som har nogle gode tips eller et godt middel man kan pleje huden med??

Keev

Accepteret svar
Fra : stjerneboern

Modtaget 45 point
Dato : 02-12-08 22:00

læs mit tip mod bumser, den skulle være der snart.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-12-08 22:34
Kommentar
Fra : stjerneboern

Dato : 02-12-08 22:41

Den kan købes på apoteket i håndkøb, mere avanceret er det såmænd ikke.

Men altid en god ide at læse om den først, som smokie går jeg ud fra har skrevet linket til, gider ikke lige gå ind og læse linket, da jeg ved hvordan cremen virker og er.
håber du kan bruges.

Godkendelse af svar
Fra : Kevizz

Dato : 22-02-09 16:43

Tak for svaret stjerneboern.