/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
F:\win32\opsaia\setup.exe
Fra : 6000
Vist : 520 gange
20 point
Dato : 23-03-03 10:46

Hej Alle
Jeg har et nyt problem ved opstart af windows XP Prof. Når den starter kommer der box frem med beskeden:

windows kan ikke ikke finde F:\win32\opasia\setup.exe
kontroller, at du har skrevet navnet korrekt, og forsøg igen.
Så kan man trykke ok. efter dette kommer der en ny box frem med dette.

Det lykkedes ikke at indlæse eller kører F:\win32\opsaia\setup.exe der er asngivet i regisreringsdatabasen. Kontroller at filen findes på computeren eller fjern referencer til den i registeringsdatabasen.
Så kan man trykke ok. Efter man har trykket ok kommer der en lille boks frem med:

system arror
unable to open dialog
derefter kan man trykke ok. Efter man har trykket ok kommer der en ny box frem med.
unable to open dialog.

så kommer der tre tomme ruder hvor der står :

UPDATE. som jo nok er explore
Disse kan man så lukke på startlinien og derefter virker Windows XP ok.

Hvad er der galt og hvordan får jeg alle disse beskeder væk ?

På forhånd Tak

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-03-03 10:48

skriv i et kør vindue: msconfig kig under fanen start hvad der starter op sammen med windows -
kig evt osse i programmer-start og slet den der hvis det er der den er...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 10:50

enig
Er du ikke ved at være lidt hurtig xou

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 23-03-03 10:58

ok..

nu er fejlen F:\win32\opasia\setup.exe

rettet :
Men jeg får stadig de 2 små bokse efter hinanden og 3 tomme winduer med UPDATE

på forhand tak

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 11:04

Hmm....så må du finde alt frem om opasia som du har installeret...
Det tyder på en fejlinstallation. Prøv at kigge i tilføj/fjern programmer i kontrolpanel

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 23-03-03 11:40

er det to som deler spørgsmål..?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 11:43

Haha...solgaard, det havdejeg slet ikke set
hmmm.....

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-03-03 17:31

hej igen !
ja,jeg så den før e-mailen var sendt !!!
se de filer der ligger under F:\win32\opsaia om det hjælper at slette dem..
skriv i et kør vindue:regedit og tryk derpå ctrl+b og søg efter opasia,for som der stå at slette den !!!
men ellers må det være et program fra www.opasia.dk eller fra en tdc internet cd ,som kun delvis er fjernet/indstalleret !
du kan osse søge på opasia.exe på teledanmark cd`er...

Kommentar
Fra : xou

Dato : 23-03-03 17:32

ps det er nok ikke opasia.exe men setup.exe ???

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 26-03-03 06:40

hej alle.

så er fejlen rettet. den rigtige måde var nemlig at skrive msconfig. Så kommer alle filer frem der er fejl på disse kan man så fjerne ....Tak til XOU

Sanne og Flemming