/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Stavekontrol Dansk i vista
Fra : Jarlan
Vist : 332 gange
50 point
Dato : 01-12-08 22:45

Jeg har som så mange andre det samme problem med en dansk stavekontrol, i Windowsvista Mail
Men bliver vel nød til at bruge et andet mail-program.
Med venlig hilsen
Jarlan

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 01-12-08 23:02

Hent et gratis og godt mailprogram, der kan det der med stavekontrol:
http://mozilladanmark.dk/produkter/thunderbird/

Kommentar
Fra : Juleøllet

Dato : 02-12-08 07:57

Korrekt -
Thunderbird er svaret... OGSÅ hvad angår stavekontrol,
for det kan andre gode ting

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-12-08 09:52

Udføre stavekontrol i en Windows Mail-meddelelse

Stavekontrollen i Windows Mail hjælper dig med at undgå pinlige slå- og stavefejl.

Når du har skrevet en meddelelse, skal du klikke på menuen Funktioner i vinduet Ny meddelelse, og derefter klikke på Stavekontrol.

Hvis der bliver fundet stavefejl, får du mulighed for at rette fejlen eller for at tilføje ordet til stavekontrollens ordbog.

Klik på OK, når stavekontrollen er færdig.