/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
PROBLEM: opretter tv2login men
Fra : she79
Vist : 1278 gange
190 point
Dato : 01-12-08 19:31

Hej.

Jeg har oprettet et tv2login på... ja tv2.dk. Men jeg modtager ingen aktiveringsmail. jeg prøvede første gang at oprette mig for ca 3 uger siden, men modtog ingen aktiveringsmail. nu har jeg prøvet igen idag, men stadig ingen aktiveringsmail. denne gang tjekkede jeg min mailadresse ekstra grundigt - så der skulle ikke være slagfejl deri.

Kan det have noget at sige, at jeg anvender vista?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-12-08 19:47

Det er nok nærmere dit spamprogram der "sorterer" den fra

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-08 20:11

Jeg oprettede et login i dag, for 1. gang, da jeg havde udfyldt det jeg skulle, klikkede på send, så fik jeg "aktiveringsmailen" med det samme.

Har du tidligere haft et login på TV2 ????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-12-08 20:51

nååeehh ans skal du smugkigge julekalender

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-12-08 21:15

Nej da, jeg håber da at vinde et eller andet i løbet af de næste 24 dage

The Julekalender har jeg set flere gange, men det skulle ikke undre mig om jeg fik set den igen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-12-08 21:22

Her er mere du kan vinde

http://www.wupti.com/Menu/wupti-julekalender-2008

Selvom det ikke har meget med spørgsmålet at gøre