/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Linksys n 160 trådløs
Fra : Plang
Vist : 404 gange
185 point
Dato : 30-11-08 18:26

jeg har en linksys router der har virket en uge så bliver den smidt at det trådløse netværk .

Jeg har konfigureret det trådløse 3 gange,har formateret harddisken men blev smidt af en gang til

Jeg har xp servicepakke 3, skifted kanal på routeren manualt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-11-08 19:11

Køre du statisk eller dynamisk?
Har du mere end en trådløs PC koblet på?
Er AP'ens hastighed sat til en fast eller AUTO hastighed?
Hvordan opføre den sig, når du køre med kabel?

Kommentar
Fra : Plang

Dato : 02-12-08 22:47

1. Hvor kan jeg se hvad den er sat til, jeg har ikke sat den op avanseret.
2.To gange med den computer som routeren er sat op med, anden gang med en computer mere.
3. Hvor kan jeg se om den er sat til fast eller auto?
4. Den kan køre med kabel uden at falde ud.