/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Farveløs kribensis
Fra : jonata
Vist : 409 gange
100 point
Dato : 29-11-08 18:45

Min kribensishan har tabt farven, den kommer sommetider igen i korte glimt. Han opfører sig normalt. Måske har han haft problemer med min store sugemalle, den er nu fjernet. Min dyrehandler mente det muligvis var stress. Det er nu 4 dage siden det begyndte. Hvad kan grunden være.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 29-11-08 21:26

Det kan være to ting. Det kan skyldes alderdom, eller at hunnen/hunnerne jagter ham.

Kommentar
Fra : jonata

Dato : 29-11-08 21:41

Han er ikke ret gammel, hunnen er godt nok interresseret i ham, men det er ikke grelt.

Kommentar
Fra : jonata

Dato : 03-12-08 15:44

Har hørt at det muligvis kan skyldes han passer på unger, det bliver spændende, hvis det er det. Har ingen erfaring med Kribensis.