/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
motorola v66i
Fra : acryldyret
Vist : 205 gange
20 point
Dato : 22-03-03 18:57

Er der nogen derude, der kan hjælpe mig med at åbne min nye motorola v66i gratis?
Har ikke brug for link til noget, jeg selv kan finde på nettet fx. gennem diverse søgemaskiner, for der har jeg været!
Jeg har brug for noget der virker hurtigt og gratis

På forhånd tak
Jacob

Kommentar
Fra : Xenia

Dato : 22-03-03 19:48

Hej Jacob!

Du skal nok ikke regne med at det kan lade sig gøre, at få din Motorola unlocket gratis

Men der findes en del der kan unlocke den mod betaling!!

Du finder den unlocker der er nærmest din bopæl her : www.dkunlock.dk

Mvh
X-Lock

www.sitecenter.dk/xenia

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 24-03-03 22:05

Ingen åbner gratis endnu

Se evt www.funlock.dk