/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Markprøvetræning Retrievere
Fra : krkr
Vist : 348 gange
1 point
Dato : 22-03-03 18:03

Hallo
Kunne det tænke sig at der er nogen(3-4personer) som kunne tænke sig at lave lidt fællestræning for vore Retrievere.
Jeg selv bor i Bække og tænkte at træningen skulle foregå mellem Bække og Billund.
Jeg har pt en Flatcoated på 1 år og er begyndt på træning på Åbenklasse niveu.
mvh
Kr Kristensen
krkr@post1.tele.dk

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 23-03-03 22:21

Hej Krkr

Har du kigget i Retrieveren om der er noget træning i dit område???

Ellers skulle du prøve at skrive din efterlysning på http://www.retrieverne.dk - der er der nok større chance for at ramme din målgruppe

Held og lykke med flatten ............ jeg er selv den lykkelige ejer af 5 labrador og træner hjertens gerne, men bor desværre på Falster
;-9 hilsen Jytte

Kommentar
Fra : krkr

Dato : 24-03-03 09:30

Hej
Jytte
Jeg går til træning i DRK regi hernede.
Jeg vil gerne derudover se om der er nogle som lige som mig mangler en at træne sammen med.
Jeg har også sat den ind på Retrieverne.dk
Da jeg gerne vil have nogle at træne sammen med er også for hundens skyld og når man er flere får man også et bedre udbytte ud af sin træning.
Kan så lige tilføje at jeg træner i nok DK`s bedste område (i mine øjne)jeg har snart alt lyng.skov,vand kuperet,flad mark.
mvh
Kristian

Kommentar
Fra : jytteras

Dato : 24-03-03 22:33

Hej Kristian

Ja jeg så at du havde sat et indlæg ind på retrieverne.dk så mon ikke du skulle være heldig at finde nogen, der vil træne sammen med dig.

Hvem ved - vi mødes måske en dag på en prøve et sted