/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Netværks printer
Fra : jongwoo
Vist : 451 gange
10 point
Dato : 27-11-08 14:53

Jeg vil gerne installere min printer Deskjet F380, som netværksprinter via. min router (usb tilslutning)
Men jeg står og mangler driverne, og KUN driverne så dette kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 15:06

Det kræver lige lidt oplysninger om styresystem og evt. router

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-11-08 19:29
Kommentar
Fra : jongwoo

Dato : 27-11-08 20:08

Linket dur ikke... Da jeg så for et installationsprogram...

Jeg kører vista og routeren er D-link Di-524 up

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 20:37
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-11-08 01:12

Driverne henter du fra den CD som fulgte med da du købte printeren, kør guiden Tilføj en printer og vælg netværks printer, den skal du køre på alle computere som skal bruge printeren, når du kommer til vinduet hvor driverne skal installeres, der hvor du har mulighed for at klikke på Har CD/diskette, der lægger du CDen i skuffen og klikker på Her CD/diskette, så bliver de nødvendige drivere installeret og kun dem, eventuelle programmer på CDen bliver hvor de er.
HP drivere fra nettet er ikke så nemme at bruge (min erfaring) hvis du kun vil installere drivere og ikke programmet som følger med, du kan hente pakken fra HP og forsøge, du gør som før nævnt, når du kommer til punktet Har CD/diskette, så skal du bladre hen til den hentede pakke fra HP, men der mangler en .inf fil og den skal du bruge (kan man selv lave en .inf fil ?)

Kommentar
Fra : jongwoo

Dato : 28-11-08 09:41

Okay... Mange tak for hjælpen! Jeg har fået det til, at virke:)