/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Uønskede mail
Fra : Strandkro
Vist : 438 gange
25 point
Dato : 27-11-08 12:59

Min e-mail oprettede selv en mappe uønskedepost - Hvordan kan jeg annulere det - eftersom der i komme poster som for mig aldeles IKKE UØNSKEDE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 13:02

Den er sandsynligvis oprettet enten af dit mailprogram eller dit spamprogram....

Den skal du ikke slette.....

Filteret skal bare stilles rigtigt...

Hvad er det for programmer du bruger ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 13:12

noget tyder på at F-secure har fået en opdatering igår og lagt mapper ind - sat spamfiltret aktivt - og yderligere sat forældrekontrol - disse kan du jo selv styre ved at deaktivere sige ja og nej - vælge osv osv under indstillingerne

ps jeg bruger ikke f-secure men har hørt en del til det idag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 13:15

pakke 3 fra tdc - mon ikke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 13:31

ps i de fleste spamfiltre kan du vælge ingen handling og så lander det hele i din indbakke

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-08 13:32

åh ja - jeg kan fortsætte med at snakke med mig selv

spamfiltre er du herre over sålænge det ikke gøres af andre end dig selv - så du skal vælge hvilke mail du ønsker at se og hvilke ikke - hvis du vil benytte det optimalt - ellers vælg ingen handling (eller hvad der nu må stå)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-11-08 17:19

Uønsket post ligger i Outlook hvis Du har installeret det.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 27-11-08 18:21

Hej !
Det er TDC virus skanner jeg fil installeret !
Hvor kan jeg finde spamfilter hvis jeg skal deaktivere det ???
Jeg er ikke så skrap til PC sager !