/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Grønlandske Perler. Søger?
Fra : silis
Vist : 3105 gange
100 point
Dato : 26-11-08 22:52

Hej.

Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogen derude der lå inde med nogle opskrifter på syning med grønlandske perler. Jeg vil gerne betale portoen til forsendelse hvis ikke det er muligt at sende via mail.

Og hvis nogen af jer har tips til hvor man evt. kan finde gratis opskrifter på nettet, må I meget gerne sige det smil.

Håber i vil hjælpe

Min mail er: info@silis.dk

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-08 23:06

Der er desværre kun et par få stykker her på kandu, som interesserer sig for grønlandske perler, men der er flere på

www.rokken.dk og så er der en del bøger på biblioteket

Håber du kommer godt i gang, det er en sjov hobby. Jeg syr ikke selv med perler længere, men har da stadig en del perler, så måske jeg engang kommer igang igen... Jeg syede mest lyseduge, men lavede også armbånd på en væv

Godkendelse af svar
Fra : silis

Dato : 26-11-08 23:12

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg vil da bestemt tage et smut forbi rokken smil
Det er en rigtig spændende hobby ja, desværre bare lidt dyr.
Jeg har også rigtig mange perler liggende, da jeg fik en del foræret, da min moster lukkede hendes hobbyforretning. Men opskrifter har jeg ingen af og det er jo en vigtig del af det smil

Endnu engang mange tak

Kommentar
Fra : Nulle81

Dato : 26-11-08 23:13

Det er også min store hobby.
Jeg er rigtig mange mønstre, hvad søger du?

Kommentar
Fra : silis

Dato : 26-11-08 23:23

Nulle jeg søger alt muligt. Er helt ny i denne perle verden. Men gerne noget jeg kan bruge til højtiderne, såsom jul, påske og så videre. Vil da bestemt blive glad for det ligemeget hvad det er smil

Kommentar
Fra : Nulle81

Dato : 26-11-08 23:27

Jeg gør mest i dukker og duge. Men jeg har også en del både til jul og påske.
Vil prøve at se om jeg kan scanne det ind på computeren, så jeg kan maile noget til dig.

Kommentar
Fra : silis

Dato : 26-11-08 23:33

Nulle det vil jeg blive meget glad for da, det er helt sikkert. Duge lyder da bestemt også spændende smil
Glæder mig til at se om du kan få mailet nogle smil