/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gratis serverplads?
Fra : Dennis85
Vist : 1232 gange
200 point
Dato : 26-11-08 19:52

Hej alle sammen

Jeg er på udkig efter lidt gratis serverplads, da jeg er ved at udvikle et mini CMS. Jeg er studerende på SU, og bor sammen med kæresten, som ikke får SU før til januar - derfor gratis.
Jeg kender i forvejen frac.dk, men deres FTP er til at dø over, med den hastighed.
Så jeg tænkte om der er nogen herinde der kender et sted man kan finde noget, eller evt. låne lidt plads?

Har prøvet via gratis-ting og deres søger, men der var ikke gevinst.

Krav:
Understøtter PHP
Adgang til MySql database (meget gerne med PHPMyAdmin)
FTP upload

Jeg håber der findes noget derude.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 26-11-08 20:55

prøv at se på www.domaindirect.dk ,de har stadig tilbud på et gratis webhotel

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-08 21:18

Tak for tippet..
Det ser desværre ud til jeg SKAL hen og købe mig et domæne for at bruge den side .

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-11-08 22:34

ja min PHP server er desværre lige gået ned, for ellers måtte du gerne få plads hos mig, hvis jeg får den op og køre igen om kort tid, skal jeg nok give besked.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 26-11-08 23:31

webnoob > Det lyder rigtig dejligt .

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-11-08 07:25
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-11-08 07:27

Kan også kører på/fra din harddisk.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 27-11-08 16:47

Manse > Hvorfor tænkte jeg dog ikke på det - Tak for det .

Kommentar
Fra : Manse9933