/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Link fra XL til PDF
Fra : fætter
Vist : 503 gange
45 point
Dato : 26-11-08 14:18

Hvordan kan jeg linke fra et xl regneark til en bestemt side i en pdf fil??

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 27-11-08 12:16
Kommentar
Fra : fætter

Dato : 27-11-08 12:19

Det virker kun når pdf. filen ligger på en web side, ikke når filen ligger på mit eget c. drev.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 13:05

Højreklik i cellen
Hyperlink

Hvordan du lige rammer en bestemt side ved jeg ikke - men sådan åbner filen uanset HVOR den ligger - blot der er adgang til den...

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 27-11-08 15:10

Det er rigtigt som refi siger - højreklik i det felt der skal linke - vælg hyperlink (sikkert nederst) og find den mappe, hvor din pdf ligger - tryk på pdf'en og tryk på 'ok'

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : fætter

Dato : 27-11-08 15:14

Ja det er jeg klar over, men det er afgørende at det er en bestemt side der bliver henvist til. Ellers er det jo side 1 der bliver startsiden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-11-08 16:00

Så må du "skille" pdfen ad så der kun er den side du skal bruge....

Jeg mener ikke du kan linke til bestemt side i dokumentet - højst til bookmarks som er i pdfen - men det tror jeg ikke excel kan klare....