/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
"Gratis" lokale til lån ønskes
Fra : New1
Vist : 780 gange
120 point
Dato : 25-11-08 22:21

Jeg skal bruge lokaler forskellige steder i København om lørdagen og eller søndage. Disse lokaler skal bruges til undervisning af ca. 10-15 elever og undevisning vare ca. 5-7 timer. Nogen her som har nogen lokaler som han/hun vil låne ud? Har alt materiale skal bare bruge sidde pladserne ;)

Det behøver ikke at være gratis men tæt på

Det kan f.eks være nogen virksomheder som vil låne lokalet ud til mig som alligevel ikke bruger det om lørdagen......

Alle råd og tilbud er velkomne.

Hilsen New1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-11-08 22:26

Prøv også at hænge nogle sedler op i div. forretninger, indrykke annoncer i jeres lokal avis f.eks

Eller hva' med skolerne i områderne??

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 26-11-08 02:08

Hvis du fortæller, hvad du skal undervise i, vil det være lettere at få øje på nogle l'sningsmuligheder. Hvis du ikke har noget imod det, synes jeg du skal dele den oplysning med os, der gerne vil svare. På forhånd tak

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 26-11-08 02:11

En lille ting mere: Er du iomærksom på, at du tilbyder ualmindelig få points for et svar? Jeg ved godt, du er ny her, men prøv at se på "Seneste spørgsmål", så kan du se, hvordan niveauet normalt ligger.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 26-11-08 05:04

Når vi nu er ved statistikker.
- Ubesvarede    1
- Besvarede    1
- Annullerede    2
- Slettede    0

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-11-08 05:38

Gratis i gåseøjne - hvad mener du egentlig ? Jeg tror det vil blive meget svært for dig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-08 07:27

tror du på julemanden
du tar vel betalt for dit arbejde?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-11-08 09:12

Gratis ...hmmm ja det burde alt jo være så ka vi rigtigt spare penge alle sammen Ligesom provocyklerne ...engang ..en masse......gratis..... cykler blev malet hvide ....gratis.... .af nogle ...der åbenbart fik malingen...gratis...og arbejdede ....gratis.......Som man så kunne tage og bruge .....gratis....indtil de ikke duede mere men nu stod de så bare der udraderede smadret hærværket og hvor de så blev af ??????? en ting var sikkert ....Det var ikke gratis at få dem fjernet
Bare lige lidt til eftertanke

Kommentar
Fra : New1

Dato : 26-11-08 09:16

Tak for tilbage meldingerne....

Jeg syntes ikke at pointene skal skille os ad og derfor forhøjer jeg pointene.

Jeg kan desværre ikke oplyse hvilke udd. jeg køre men jeg kan oplyse at de der vil låne mig lokalerne vil få mulighed for at få 1 pers. på udd. holdet gratis for hver gang jeg låner lokalet.

Og nej jeg tror ikke på julemanden Teil men jeg tror på at der findes lokaler til låns til en rimelig sum penge eller gratis.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 09:59

Citat
Jeg kan desværre ikke oplyse hvilke udd. jeg køre

Det lyder mest som noget "ikke helt i orden" kursus....

Hvordan får du elever når de ikke ved hvad det går ud på

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 120 point
Dato : 26-11-08 10:11

Hvis du laver en forening kan du søge om at blive lokalelåns berretiget hos kommunen hos Kultur og fritidsforvaltningen og det er gratis.

Alternativt kontakt AOF storkøbenhavn og sig at du har noget undervisning du vil køre og også selv kan skaffe kursister, de skal bare aflønne dig og skaffe lokale.

Hvis det ikke er en mulighed så ville jeg prøve at få en ordning med nogle selskabslokaler i almennyttige boliger. Man kan ofte få dem billigt hvis man er villig til at tage dem over en længere periode.

Hvis intet af ovenstående du så henvend dig til en forening med egne lokaler og lån dem når de ikke selv bruger dem. Sejlklubber er et godt stedat starte med at lede.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 10:16

Citat
Hvis du laver en forening kan du søge om at blive lokalelåns berretiget hos kommunen

Sgu ikke uden at oplyse HVAD det skal bruges til

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 26-11-08 11:12

[at du tilbyder ualmindelig få points for et svar?]

Et svar jeg så Oldboston.

Hvad har point med et svar at gøre?

Skal vi ikke hjælpe hinanden, så godt vi kan, uden at skulle have noget for det?

hawaii7

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 26-11-08 12:32

tror folk bakker ud,,det lugter lidt af dnsb

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 26-11-08 13:24

Det lugter da af at det skal bruges til Pyramidespil-møder... Eller Network marketing som de også kalder det.

Men det lyder ikke helt ren i kanten.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-11-08 13:52

yes - også min første tanke ................... det tager ca. 5 -7 tim. at hjernevaske svage sjæle.

Hr. ejendomshandler/formidler - gå et andet sted hen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-11-08 17:36

sikker uddannelse for svindlere

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 26-11-08 17:40

eller måske "Al-Quada-krigerne "

Kommentar
Fra : New1

Dato : 26-11-08 21:43

I har alle nogen gode fantasier... Tak for hjælpen.

Jeg er blevet kontaktet af et firma som vil låne deres lokale ud til mig tæt på Sydhavn station.

Mange tak allesammen!!!

Godkendelse af svar
Fra : New1

Dato : 26-11-08 21:44

Tak for svaret Thomas.Haugaard.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-11-08 21:53

Citat
Jeg er blevet kontaktet af et firma som vil låne deres lokale ud til mig tæt på Sydhavn station.

Flinke mennesker med en HURTIG reaktion