/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
frontpage email
Fra : steenmarkussen
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 22-03-03 12:54

Hej alle sammen Jeg har en hjemmeside og dermed også 100 e-mails til rådighed mit spørgsmål er nu hvordan jeg opretter
en formular så folk kan udfylde deres data og dermed bestille en e-mail hos mig.?

hilsen Sten Markussen.

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 110 point
Dato : 22-03-03 13:28

Det kan du nemmest hos f.eks. hostedstuf:
http://www.hostedstuff.com

Kommentar
Fra : IT_n00b

Dato : 02-06-03 10:04

I page templates kan du, under general, vælge "feed back form". Det er en færdig template som du selv kan rette til eller du kan bruge den til at se, hvordan det fungerer.

Godkendelse af svar
Fra : steenmarkussen

Dato : 16-08-03 23:37

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 17-08-03 04:31

Tak for points og ha' en god søndag.