/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Boder på image
Fra : kidder
Vist : 439 gange
40 point
Dato : 25-11-08 15:51

hejsa jeg arbejder i Panit shop pro x
jeg ville gerne have lidt hjælpe til hvordan man laver en buet boder på et image
for når man normalt add en boder til et image er det jo kvadratisk hvordan laver jeg en lidt blød buet kant?

Håber der er en der kan hjælpe
Kidder

Accepteret svar
Fra : knh15

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-08 15:56

Du kan evt. bruge frame.......... psp er født med nogle eller du kan selv exporter nogle til din framemappe.

Gå i Image og ned i picture frame og se om der kommer noget frem du der kan bruge.

En anden mulighed er og bruge mask også der kan du finde masser rundt om på nettet og lægge i din egen mappe

Godkendelse af svar
Fra : kidder

Dato : 25-11-08 16:15

Tak for svaret knh15.
Det vil jeg lege lidt med eller vender jeg måske tilbage
tak for info
kidder

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 25-11-08 16:23

Jeg er medlem af en skøn pspgruppe der hedder mouli, måske det var noget for dig.... gruppen har også en helt gratis skole, hvor jeg selv er lærer.

Du kan evt. kigge der ind http://www.pspgirl.dk/MOULI/index.php

Jeg er glad for at du kunne bruge mit svar