/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
C&C generals??
Fra : Try_to_help
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 22-03-03 11:32

Jeg har købt et spil af c&c generals...og nu vil jeg gerne spille multiplayer med min lillebror....

men men den siger de er ens cdkeys....

Kan jeg ikke cracke det eller gøre noget for at spille os to??

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 22-03-03 13:37

Hmm - jo det er da nemt nok - køb et mere

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 15:22

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-03 18:04

Ja det er et kendt problem. Man kan af en eller andet grund ikke køre det samme multiplayer spil på to computere selvom man bor i det samme hus! Men selvfølgelig findes der crack til det i min mening helt lowlig business! Prøv at søg efter astalavista på google. Men brug det kun til lovligt indkøbt software P.S Jeg ved godt det er lige på grænsen men det er en pris på 400 til 500 kr per spil osse!

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 23-03-03 10:52

hej.
du kan prøve en af dem her.

mvh.hardy

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-03-03 10:56

utroligt folk ikke bliver klogere

Kommentar
Fra : Try_to_help

Dato : 26-03-03 17:59

Jeg kan garantere for at det er et lovligt spil....

men jeg har nu spillet netværk....problemmet er "bare" at efter ca 1 minut eller 30 sekunder....siger det "heyhey"...elller rettere sagt "BANG!"