/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP ! ;)
Fra : Mulle90
Vist : 413 gange
60 point
Dato : 24-11-08 20:41

Heej igen .
Min dumme computer volder mig stadig problemer :/
Jeg har lige installeret alle mine sims spil, (Som jeg har haft installeret før) Men når jeg vil gå ind for at spille siger den følgende:
"Kunne ikke finde nogne DirectX 9.0c-kompatible grafikkort i dette system! Vær venlig at sikre dig , at du har et DirectX 9.0c-kompatibelt grafikkort, og at du har installeret de nyeste drivers fra producenten. Applikationen vil nu blive afsluttet."
Hvad ?! Jeg er ikke ligefrem noget computergeni, så håber i kan hjælpe mig (:

På forhånd tak :)
Hilsen Henriette .

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 24-11-08 20:59

Prøv at installere DirectX. Har du formateret?

Kommentar
Fra : Mulle90

Dato : 24-11-08 21:00

Ja, det har jeg .
Og hver gang jeg prøver at installere directX men den siger hver gang at der er problemer med netværket, også stopper den med at installere :s

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 24-11-08 21:23

Hmm, det har jeg også oplevet med 9.0c, prøv at hende den der er nyere, der er vist kommet en 10'er, men har dog ikke brugt så meget tid på det, da jeg egentlig ikke skulle bruge det til noget.

Kommentar
Fra : Mulle90

Dato : 24-11-08 21:24

Okay, det prøver jeg . tak (:

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 24-11-08 21:54

DirectX10 kræver vista har du det?
var det den samme computer du havde dem på og der er ikke skiftet hardware på den?
prøv evt at hente directx her
http://download.microsoft.com/download/0/d/3/0d307649-9967-49fa-ab27-61f11024e97f/directx_nov2008_redist.exe
det er hele filen istedet for netværks installeren

Kommentar
Fra : Mulle90

Dato : 24-11-08 22:10

Til Xaque ja jeg har vista, det er samme computer og der er ikke skiftet hardware.
Jeg har nu hentet filen, som du anbefaldede, men nu er der bare en masse filer, hvad gør jeg med dem ?

Kommentar
Fra : Mulle90

Dato : 24-11-08 22:27

Jeg har nu prøvet at installer denne driver,

http://download.microsoft.com/download/0/d/3/0d307649-9967-49fa-ab27-61f11024e97f/directx_nov2008_redist.exe

Men den siger stadig at den mangler den

Nogen som kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 24-11-08 23:20

Har du de nyeste drivere til dit grafikkort?

Kommentar
Fra : Mulle90

Dato : 25-11-08 11:46

Det ved jeg faktisk ikke, og jeg ved ikk hvorn jeg finder ud af det :S

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 15-12-08 16:09

prøv at gå ind i "enhedshåndtering"
tryk på "skærmkort" og højre clik på dit grafikkort/skærmkort og vel "opdater driver software..."...

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 15-12-08 16:11

og "for en sikerheds skyld" hvis du ikke har gjort gå ind på sims's hjemmeside og hent alle patchene.....

Kommentar
Fra : Mulle90

Dato : 15-12-08 20:07

Hey allesammen, mange tak for alle jeres henvendelser :) Jeg har nu fået mit spil til at virke :)
Tak igen :) God jul og godt nytår :) Hilsen Mulle90