/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
M4P - MP3?!
Fra : sugarspellitout
Vist : 396 gange
40 point
Dato : 24-11-08 18:25

Hejhej folk! :)

Jeg har knoklet med det her det meste af dagen, og kan BARE ikke finde ud af det!

Jeg skal finde en converter, der kan converte M4P (M4P, ikke MP4!) til MP3?
Har prøvet nogle forskellige, men enten skal man betale for dem, ellers konvertere de kun 1 minut, eller sådan noget.

Help, anyone?
På forhånd tak! :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-08 18:40

Har du set dette tip?
http://www.kandu.dk/Tip11311.aspx

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-08 18:47

Det andet link er vist ikke meget værd!

Har du prøvet FormatFactory?
http://www.formatoz.com/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : sugarspellitout

Dato : 24-11-08 18:47

Mmh. Og jeg forstår det ikke :S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-08 18:48
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-11-08 19:04

Brænd en musik cd på en cd-rw, rip dem som mp3
http://forum.dbpoweramp.com/showthread.php?t=6258&highlight=mp4+mp3

mvh klaudi

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-11-08 19:23
Kommentar
Fra : xaque

Dato : 24-11-08 19:27

hehe ja tunebite kan lave alt om så længe det kan høres på din pc super smart til drm filer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 24-11-08 21:08

Prøv med super,samme fremgangs måde bare med dit format

http://manse9933.dk/sub/html/guide/super_guide/index.htm
Gratis.

Kommentar
Fra : skt_Thomas

Dato : 25-11-08 17:06

ja, super er et rigtig godt program, og gratis så vidt vides, men download-linket givet af Manse er ikke et direkte link, det er selvfølgelig ikke nødvendigt men for at du altid får den nyeste, og mest sikre, udgave bør man downloade programmet fra Super's egen hjemmeside:

http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-11-08 17:39

Det er producenterne selv der lægger deres programmer til downloade på snap file,så det er altid den nyeste version.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-11-08 17:41

næ åbenbart har producenten ikke fået lagt den nyeste version op endnu.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-11-08 14:37

du skal bare bruge tunebite. Har hørt at den også kan fjerne DRM, men det kender jeg ikke noget til.

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 26-11-08 14:41

webnoob - det kan den kan fjerne alt for det den gør er at den "optager" filerne igen (digitalt) og gemmer dem i en ny fil det smarte er at den kan spole i sin optagelse så det går hurtiger e:)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-11-08 14:49

ok, jeg glemte vist et