/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Recorder-program
Fra : eseses
Vist : 960 gange
150 point
Dato : 24-11-08 01:20

Hej kandu brugere, jeg vil spørge om hvordan jeg kan optage det foregår på min computers skærm, er der et program som kan optage det, , jeg vil helst have dem gemt i, AVI, MP4 , 3GP, eller FLV video format,

jeg ved ikke lige hvor dette spørgmål hører til, så jeg prøver at stille det under denne kategori, jeg håber at der er nogen som kan hjælpe,

hilsen eseses.

Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 24-11-08 01:51
Kommentar
Fra : betonjens1

Dato : 24-11-08 01:56
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-08 03:43

Camtasia Studio kan det hele - http://www.darrenstraight.com/blog/2007/11/23/download-camtasia-studio-313-for-free/ men jeg har ikke tjekket om man fortsat kan få en gratis registrerings key til det ellers må vi vende tilbage til det.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 24-11-08 17:15

jep camtasia!

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 25-11-08 21:42

Tak for svarene indtil videre, betonjens1 jeg har været inde og kigge på det link du har tilføjet, men for at hente programmet der inde som hedder, ScreenCorder skal man betale et beløb på, 1.875 kroner.

så det er jeg ikke intreseret i.

bentjuul, jeg har hentet camtasia ned til min pc on brugt det lidt, men den gemmer videorne med en format der hedder camtasia vidoe format,

jeg har søgt, efter et converter software for at kunne lave videoerne om til avi-format, men uden held desværre,

hvordan kan jeg convertere de vidoer jeg downloader ned med camtasia om til avi-format..

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 150 point
Dato : 26-11-08 00:18

Det hele er indbygget i Camtasia, så det behøver du ikke at lede efter noget - andet end i Camtasia Studio.

Når du har optaget en record og har Savet den til formatet *.camrec kommer der en boks frem hvor du vælger "Produce my video in a shareable format" så kan du vælge avi, swf/flv, wmv eller mov.

Hvis du allerede har gemte *.camrec filer så åbner du Camtasia Studio og nu vælger i menuen "File" og herefter "Import Media" eller bare trykker "CTRL I" og importerer den eller de filer du måtte ønske.

Når du har importeret filen markerer du den igen og trykker "CTRL P" og følger guiden.

En importeret fil kan du også trække ned i Timeline forneden og her redigere den. Når du er færdig med redigeringen markerer du det der er på Timeline og trykker "CTRL P" og følger guiden.

Du kan have flere *.camrec filer liggende der skal f.eks blive til en video, så trækkes de bare ned i Timeline i den rækkefølge de skal vises og når du er færdig følger du bare hvad der tidligere er skrevet.

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 26-11-08 00:46

Argh undskyld det var bare mig der ikke kunne finde ud af det, men jeg har fået det til at virke nu,

Tak for hjælpen alle sammen,

Bentjuul, jeg har fået en prøve periode på 30, dage kan man ikke få programmet til brug i uegrænset tid...

Godkendelse af svar
Fra : eseses

Dato : 26-11-08 00:47

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-11-08 00:56

Er det 3.1 du har hentet ?

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 26-11-08 20:40

det er version Camtasia Studio 3.1.2.0 - der er en prøve tid på 30 dage. Men jeg har fået det til at virke.