/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
PDF'er på en mobilenhed
Fra : hovhow
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 23-11-08 21:24

Hej derinde

Kender nogen et pålideligt sted, hvor jeg kan finde/hente en PDF reader til en mobil enhed (med Windows Mobile)? Gerne gratis

Jeg har prøvet lidt forskelligt, men jeg synes ikke der er noget der funker.

Tak på forhånd!

M.v.h.
Hovhow

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-08 21:40
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-11-08 21:46

Adobes er gratis, det ser Foxit ikke ud til at være: http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2_mobile.html

Kommentar
Fra : hovhow

Dato : 25-11-08 23:14

Tak for forslaget. Jeg hentede Adopes, og installerede m.v., og det så fint ud.

Jeg får beskeden: "Næste gang der etableres forbindelse til den mobile enhed, vil programmet blive hentet", men den gør det ikke.

Nogle forslag?