/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
FPS lagg i cz ikk i css?
Fra : alexsh
Vist : 648 gange
100 point
Dato : 23-11-08 19:42

Hej folkens.

Her er der en nød jeg skal have hjælp til at knække.

Min computer trækker fint spil som ut3, crysis og spil af den kaliber uden problemer, men lige i counter-strike condition zero fps-lagger den for hårdt ind imellem. Den gør det ikke i 1,6 eller cs:css, kun i cz versionen.

Nogen der ved hvad det kan skyldes???

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 23-11-08 22:12

Hvis den lagger har det noget med forbindelsen til den server du spiller på
så har det ikke noget med dine fps at gøre men din ping timing

prøv at set den til at du kan se dine fps i spillet og tjek om du på nogle tidspunkter dykker lang ned under 30

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 23-11-08 22:37

ha 10/10 net, og kører med en ping på omkring 5-12, så forbindelsen fejler intet.. :S

Kommentar
Fra : xaque

Dato : 23-11-08 22:46

ok så selve spillet hakker
prøv lige at tjek din fps imens du spiller og tjek hvornår og hvad der sker når du ryger meget langt ned

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 24-11-08 11:27

den holder sig på 99, og så falder den lige i et split sekund, og så er den på 99. Man kan ikk nå at se hvad den falder til, men det er bare lige nok til at det er møg træls.

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 22-12-08 21:16

Altså jo højere ping du har i spillet jo mere lagger spillet. Din ping skulle med en så god forbindelse gerne ligge på en 20-30 stykker.
Men hvis en anden person på serveren har en høj ping vil dit spil også lagge. Eller hvis det er en dårlig server med dårlig forbindelse kan den godt lagge selvom ingen af spillerne har en høj ping.