/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Oversæt portugisisk lyrik...
Fra : KaosKrew
Vist : 467 gange
85 point
Dato : 22-11-08 21:51

Hej,

Jeg er stødt på en linje i en sangtekst, som efter sigende skulle være portugisisk. Er der nogen der kan hjælpe med en oversættelse?

Linien lyder: "Apaga mas naõ bate, naõ desista."

Håber på en eller anden form for sprogkyndig ekspertise!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-08 21:58
Kommentar
Fra : KaosKrew

Dato : 22-11-08 22:03

Teil: Har forsøgt med Google og Babelfish, men resultaterne er ikke specielt præcise. Målet er en ret præcis oversættelse af linjen.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 95 point
Dato : 22-11-08 22:45

Dette program er ret præcist, men du skal oversætte ord for ord

http://translation.langenberg.com/

Eller få det gjort her... men det kan tage tid, men er til gengæld oversat korrekt

http://www.cucumis.org/oversaettelse_24_w/

Kommentar
Fra : KaosKrew

Dato : 23-11-08 20:02

Nordsted1: Vil forsøge mig med det sidste link du har postet, ser ud til at være garant for den mest præcise oversættelse. Takker for henvisningen!

Godkendelse af svar
Fra : KaosKrew

Dato : 23-11-08 20:03

Tak for svaret Nordsted1.