/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Kvinder fra Rusland som kærest
Fra : hese01
Vist : 1771 gange
20 point
Dato : 22-11-08 01:24

Er der nogen herinde der har efaring med at "importere" en kvinde fra Rusland hertil? på forhånd tak hese01

Kommentar
Fra : hese01

Dato : 22-11-08 01:26

JEg har mødt en over nettet. Vi har skrevet sammen i nogle måneder. Aftalt at hun skal komme på besøg, for at se om det funker.
Men nu optræder der vanskeligheder med at få billet/pasa og visa. Hese

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 22-11-08 02:10

Kort... Du skal sende hende penge... Der kommer flere problemer, (evt. afskedsfest m.m.) du skal sende flere penge... Noget vildt sker, du skal sende flere penge... Her har de fleste opdaget det er svindel... Evt. du skal derned husk at tage mange penge med... Dine penge bliver taget.

Kort sagt hvis der er problemer med penge er det svindel.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-08 02:22

Hun kan søge et turistvisum på den danske repræsentation i Rusland. Så sender du hende penge og hun dukker op i København. Eller som i de fleste parallelsager....du får en lang næse og baj baj rejsepenge. Så inden du så meget som har set en trussekant er du blevet godt 5.000 fattigere, og du skal være heldig hvis trussekanten dukker op. Hvorfor finder du dig ikke en af de dejlige danske, svenske eller norske piger. Dem får du kun det vrøvl med som du får med alle kvinder. Med en russer er der sprogbariere, kulturforskel og så kan du også godt få en røvfuld. De slår en proper næve, hvilket de har lært for at forsvare sig imod tæsk og vodka. Eller tag du derover på et turistvisum og besøg hende inden du lader noget mere seriøst køre i DK.

Nå nu skal jeg jo heller ikke være alt for negativ. Det er da lykkedes for nogle, men der er flere, for hvem det er gået helt galt, hvor Miss Stolichnaya efterlader dig med en tandbørste og det par underbukser du har på til dagen og vejen LOOL Underkend dem ikke. De er udspekulerede

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-11-08 05:15

Jeg kender svagt til en der gjorde det for et par år siden, dog ikke gennem avis eller internetannonce, men på en arrangeret tur til Leningrad sammen med andre "sultne" mænd.
De er gift i dag.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-11-08 05:40

Du kommer af med en masse penge og bliver en lang næse fattigere.
Har du aldrig modtaget diverse mail fra Nigeria?

hawaii7

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-08 07:02

Citat
Har du aldrig modtaget diverse mail fra Nigeria?
Hvad har det med tråden at gøre. De som ingen pære har, de ævler..... og typisk for dig går det glimrende......med at ævle

Citat
og bliver en lang næse fattigere
Jøsses...sig mig er du pisfuld

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 20 point
Dato : 22-11-08 07:26

Først og fremmest skal vi gøre alt hvad vi allesammen kan for at slippe af med Dansk Folkepartis indflydelse.

Jeg vil ikke forholde mig til det moralske, selvom dit spørgsmål støder mig som menneske. Jeg håber der blot er tale om en sjov måde at stille spørgsmålet på og at du har mødt et dejligt menneske som du respekterer.

De rigtige steder at søge er nok på disse hjemmesider:

http://www.aegteskabudengraenser.dk/
http://www.nyidanmark.dk/da-dk

Der er rigtig mange ting man skal være opmærksom på, så det gælder om at få den rette vejledning fra start.

Held og lykke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-08 07:59

Citat
Først og fremmest skal vi gøre alt hvad vi allesammen kan for at slippe af med Dansk Folkepartis indflydelse.
Ja man kan benytte enhver lejlighed til at lufte din kæphest.

Nej vi skal IKKE af med DF's indflydelse. Så kunne hele venstrefløjen rigtig sidde i en grønthe-rundkreds og gnubbe hverandre på ryggen, mens de minder hinanden om deres uselviske store lalleglade godhed, alt i mens Jordens bærme vælter ind over vore grænser. Fandme NEJ

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-08 08:16

hvad er der galt med naboens datter ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-08 08:25

Græsset er altid grønnere på den anden side

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 22-11-08 09:02

klapper af klumme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-08 10:00

Citat
Men nu optræder der vanskeligheder med at få billet/pasa og visa. Hese
.... ja selvfølgelig gør der det - rusland opfattes stadig som fjendeland ! - og du er fuldt ansvarlig for at hun ikke stikker af - gør hun det så koster det dig en formue indtil hun igen er fundet og sendt retur.
Men der er da en del der har fået deres ægtefæller til dk trods alle forhindringer.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 22-11-08 10:15

Citat
og du er fuldt ansvarlig for at hun ikke stikker af - gør hun det så koster det dig en formue indtil hun igen er fundet og sendt retur.

Det kommer an på, på hvilken måde hun kommer. Nu kender jeg ikke alle reglerne, eller om dem jeg kan er helt opdaterede. Men den formue der er tale om drejer sig om at der skal stilles en garanti - for fem år siden var denne 50 000,- Man stiller garantien for at undgå at folk søger om opholdstilladelse og så skal forsørges med det samme.

Jeg tror at de fleste der så ufølsomt "importerer en nemmere model", gifter sig med det samme og så ellers er forsørger. Mulighederne for at hun kommer her for at lære dig at kende er ret ringe.
Det bedste råd er at du besøger hende først. Husk at tage billeder mens du er der, så du senere kan bevise du kender hende.

Du kan også vælge at mødes med hende i sverige...
Danmark er mere åbent for kriminelle bander, end for menneskelige relationer.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 22-11-08 13:06

EN BEKENDT SKREV MED EN RUSSISK PIGE, SOM KOM HEROVER PÅ BESØG.

DET VAR ALLIGEVEL IKKE NOGET FOR HAM, MEN NU VIL HUN IKKE FLYTTE, HVER GANG HAN HAR KØBT EN FLYBILLET TIL HENDE, SÅ HUN KAN KOMME HJEM, KOMMER DER NOGET I VEJEN, SIDST BLEV HUN SYG OG MÅTTE INDLÆGGES, PÅ VORES BEKENDTES REGNING, CA. 5000,- KR
HUN FEJLEDE DOG IKKE NOGET, BLEV UDSKREVET, MEN MENTE SELV, HUN VAR FOR AFKRÆFTET TIL AT REJSE, OG FLYBILETTEN BLEV ATTER ANNULERET.

HAN ER FOR GODT ET MENNESKE TIL AT SMIDE HENDE UD, DA HUN TRODS ALT KOM FOR AT BESØGE HAM, SÅ HAN OVERVEJER MEGET HVAD HAN NU SKAL STILLE OP MED HENDE, HUN LADER TIL AT VÆRE MEGET FORELSKET I HAM, MEN DET ER IKKE GENSIDIGT.

SÅ PAS ENDELIG PÅ HVAD DU KASTER DIG UD I, SØRG FOR AT DU KAN KOMME UD AF DET IGEN, HVIS IKKE I PASSER SAMME.

HELD OG LYKKE
VENLIGST
AG112

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-08 13:17

Citat
HAN ER FOR GODT ET MENNESKE TIL AT SMIDE HENDE UD, DA HUN TRODS ALT KOM FOR AT BESØGE HAM, SÅ HAN OVERVEJER MEGET HVAD HAN NU SKAL STILLE OP MED HENDE, HUN LADER TIL AT VÆRE MEGET FORELSKET I HAM, MEN DET ER IKKE GENSIDIGT.

Han kan da bare smide hende af på nærmeste politistation, for hendes visum hertil gælder jo da kun i 3 måneder...derefter er hun her illegalt.

Hese 01

Jeg kender en der er gift med en russer.....det er slet ikke så nemt at få de russere her til.

Han blev gift med hende i Rusland, dog bor han i DK....men der gik flere år (næsten 3) før hun kunne få et 3 månedeers turistvisum og rejse til DK, selv om de var gift.

Og da hun kom her, blev der søgt om opholdstilladelse, der gik så yderligere 1½ år inden det gik i orden...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-11-08 13:21

Hvis hun ikke har fået permanemt opholdstilladelse regulerer det vel sig selv da hun på et tidspunkt får en frist til at rejse hjem frivilligt eller blive udvist

Sygdom er ikke en undskyldning da Rusland har gode sygehuse og læger, og hun skal være erklæret uegnet til til at rejse, hvad der nok bliver svært da hun skal være god til at simulere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-08 13:35

hese01 > du bliver nok nødt til at fjerne dine skyklapper.
Der er alt for mange som er blevet snydt, på den måde - desværre.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-11-08 13:52

Min bekendte der tog på "kødtur" i Leningrad havde et par gode historier.
Det var som bekendt et arrangeret selskab, en flok danske mænd tog ophold på et hotel hvor der så var tilmeldt et antal kvinder, men ikke purunge.
Flere af mændene var nogle dummenikker der meget vel også kunne have fundet på at tage til Fjernøsten for at få en til mad, rengøring....og madras, de var nogle sølle skabninger.

Til gengæld var de fleste tilmeldte russiske kvinder nogle veludannede seje sild der havde et til to ægteskaber med overdrevent forbrug af vodka bag sig, et faktum der fik dem til at være røvtrætte af russiske mænd.

Og fy var forbudt på hotellet

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-11-08 15:50

Husk, Det gælder Russiske kvinder som Thailandske kvinder m.fl, at hvis du ikke fra starten fortæller hvor skabet skal stå,- og at du ikke er en omvandrende ATM maskine, så bliver dit samliv dit livs mareridt - kun for senere at blive skilt. Og har man så allerede børn sammen kan du forestille dig om du overhovedet får dit barn at se mere.

Så fortæl som jeg sagde i starten, og så kan du jo se om hun stadig er interesseret i dig. Normalt hopper de fleste fra allerede her, men skulle du være heldig - så har du måske lidt at bygge på. Men de første par år vil være fyldt med skænderier og tuden p.gr.a misforståelser og på grund af jeres forskellig artet kultur. Hvad du har lært er rigtigt her - kan være forkert i deres øjne osv osv.
Overlever du de første 2 år, så går det fremad......men mange mænd gider ikke denne venten.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-08 16:43

Citat
Til gengæld var de fleste tilmeldte russiske kvinder nogle veludannede seje sild

Veluddannede er et meget stort ord at bruge i den forbindelse.....deres "uddannelser" svarer til hvad enhver dansk bistandsklient kan opnå på et par ugers aktiveringskursus...og så kalde det en uddannelse

M.h.t. seje sild....hvad kan man sige....jo, de russiske piger/kvinder er mere "Kvinder" end de fleste danske piger....altså sådan med påklædning, sminke og høje hæle......

Citat
ægteskaber med overdrevent forbrug af vodka bag sig, et faktum der fik dem til at være røvtrætte af russiske mænd.

Ja, fordi mændene oftest drikker vodkaen, så de selv ikke får nok af det

I rusland er der sgu ikke forskel på vodkaforbruget, om det er mænd eller kvinder....og endda ofte børn.

Jeg kender til flere dansk/russiske ægteskaber, eller rettere: Nu forhenværende ægteskaber, fordi mange af de russiske "veluddannede seje sild" der kommer her til er alkoholikere, der ikke kan styre vodka- og "champanjskij"forbruget.

Selvfølgelig findes der få undtagelser med piger der ikke volder problemer i den retning.

Men du skal overveje med dig selv hvorfor du overvejer at investere alle de penge (du skal stille en bankgaranti og derudover dokumentere, at du kan forsørge damemennesket) , besvær med sprog- og kulturforskelle o.s.v.....når det er meget nemmere at slå pjalterne sammen med en dansk pige.

Langt de fleste dansk/russiske ægteskaber holder kun i få år...enten fordi, som nævnt, at damen er tørstig....men også ofte fordi manden er problemet, og anskaffer en importkone fordi han har problemer med de danske piger....enten fordi han ikke føler han kan leve op til dem, eller rent ud sagt fordi han er en mandschauvinist, som de danske piger flygter fra.......og i de tilfælde vil det være det samme, de russiske piger finder sig ikke i mere end de danske....snarere tværtimod, for de forventer, at en mand er en "gentleman" der der forstår at "tilbede og ære" sin kvinde...

Kommentar
Fra : Hansen1001

Dato : 22-11-08 17:42

Tak alle for jeres engagerede svar og forslag. Jeg går i enrum og tænker. Kram Hese01

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-08 18:33

Lavede du et nyt nick bare for at stille dettte spørgsmål

Kommentar
Fra : Hansen1001

Dato : 22-11-08 19:19

næh hvad sker der?

Godkendelse af svar
Fra : hese01

Dato : 22-11-08 19:26

Tak for svaret jomfruane.hese01

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 22-11-08 19:30

Velbekomme
Held og lykke fremover

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-08 19:30

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 22-11-08 19:40

Citat
Hun kan søge et turistvisum på den danske repræsentation i Rusland. Så sender du hende penge og hun dukker op i København. Eller som i de fleste parallelsager....du får en lang næse og baj baj rejsepenge. Så inden du så meget som har set en trussekant er du blevet godt 5.000 fattigere, og du skal være heldig hvis trussekanten dukker op. Hvorfor finder du dig ikke en af de dejlige danske, svenske eller norske piger. Dem får du kun det vrøvl med som du får med alle kvinder. Med en russer er der sprogbariere, kulturforskel og så kan du også godt få en røvfuld. De slår en proper næve, hvilket de har lært for at forsvare sig imod tæsk og vodka. Eller tag du derover på et turistvisum og besøg hende inden du lader noget mere seriøst køre i DK.

Nå nu skal jeg jo heller ikke være alt for negativ. Det er da lykkedes for nogle, men der er flere, for hvem det er gået helt galt, hvor Miss Stolichnaya efterlader dig med en tandbørste og det par underbukser du har på til dagen og vejen LOOL Underkend dem ikke. De er udspekulerede

Det er sgu humor, super fedt skrevet klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-08 20:24

Tak

Kommentar
Fra : prio

Dato : 22-11-08 20:39

Hawaii7 kommer med en ret harmløs kommentar ("Har du aldrig modtaget diverse mail fra Nigeria?")
Men det passer ikke Klumme - HUG - HUG -
Som sædvanlig total overreaktion fra Klumme, som vil styre alt og alle her på siden, og åbenbart elsker at svine andre til.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-08 20:46

Ja han kom med den sædvanlige tåbekommentar, lige som din