/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
En form for ordbog
Fra : Goliath
Vist : 503 gange
300 point
Dato : 21-11-08 22:07

Hej med jer.
Håber på i kan hjælpe mig,jeg har tdc som hjemmesidde,og der plejer jeg når jeg går op og skal søge efter et elle andet, så kommer der flere ord frem som evt kan hjælpe mig frem til det ord som jeg skal bruge,men det er blevet væk,og så tænkte jeg at i plejer at hjælpe mig så kunne det jo også være at i kunne denne gang.

MVH: Goliath.

PS: PÅ forhånd tak.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 21-11-08 22:22

Det er goooooooogle god til.

Hej Højris

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-11-08 22:27

Hej Blacklist.
Ja det mener jeg også, men det vil den ikke lige nu, og jeg ved ikke hvordan man komme ind på den igen.Goliath

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-11-08 22:28

Ja du er Højris undskyld

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-11-08 22:46

Hej Højris.
Kan du hjælpe mig.

Goliath.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-08 22:54

TDC har da stadig søgelinjen oppe til højre http://tdc.dk/ men der er en bedre søger indbygget i din browser, til højre for linjen hvor du skriver adressen på den side du vil besøge, der kan du skrive dit ord og søge på hele internettet, der er også forslag søgeord mens du skriver

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-11-08 23:02

Hej o.v.n. Det er ikke den, den plejer at være i venstre sidde, og den komme frem med mange ord.

Goliath.

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 21-11-08 23:05

Hej med jer.
Nu vil jeg gå i seng, jeg skal nok ud og salte.

Hilseb Goliath.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-08 23:20

Mener du den liste der kommer frem med tidligere søgte ord i Google, den kommer frem når man klikker i søgefeltet?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-08 23:23

Når jeg tænker mig om så tror jeg også at der har været en Google søgning på TDCs forside, men prøv den som er i browseren (Internet Explorer 7 og Firefox for eksempel) http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ den er bare så god, og så kan du indstille den næsten til alt du ønsker du kan også bruge Internet Explore uden at åbne Internet Explore, den kan køre som en tilføjelse i Firefox: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1419

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 22-11-08 00:00

Er det Google Toolbar du mangler?
Prøv at trykke på Funktioner, vælg Værktøjslinier, og se om der skulle være en linie der hedder Google Toolbar. Hvis der er, så kan du sætte flueben ved den, så skulle den være fremme igen.

Alternativt, ja, så skal tdc, have haft en google-funktion på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-08 10:26
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-08 10:26

http://find.tdconline.dk/ sorry linket ovenfor blev ikke godt

Kommentar
Fra : Goliath

Dato : 23-11-08 07:54

Hej Granner01.
Nej det mener jeg ikke.

Hilsen Goliath.