/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn Messenger Iconer
Fra : Sunnyman
Vist : 492 gange
50 point
Dato : 21-11-08 21:33

Jeg har en del Iconer i MSN Messenger, som jeg har modtaget fra mange forskellige.

Hvordan kan jeg gemme dem og overfører dem til en anden computer ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-08 22:02

Prøv om du kan bruge denne tråd

http://www.kandu.dk/Spg128841.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-11-08 22:14

Kan du ikke sende dem nu til den anden computer ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-08 22:43

Ans... man kan ikke have sig selv logget på to pc'ere samtidig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-08 23:30

Citat
C\Documents and Settings\ Owner\Lokale indstillinger\pplication Data\Microsoft\Messenger\dit navn @ adresse\ObjectStore\Custom Emoticons

her findes så mapper med DT2 filer ( hos nogen står der dat filer i stedet) - mapper med uhyrlige navne som for eks 0gIIdWMAsaSYm7hCzQbsyiGjUC4=.dt2

disse mapper skal så åbnes en for en - åbnes med for eks billed- og fax fremviser - der kan man højreklikke på dem og vælge at sende til en mappe til formålet

det virker - haha nordsted det er vist kun spørgeren der har glemt at spørgsmålet er åbent

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-08 23:37

Det har du måske ret i

men alt du har skrevet, er jo det samme jeg linker til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-08 23:38

Citat
disse mapper skal så åbnes en for en - åbnes med for eks billed- og fax fremviser - der kan man højreklikke på dem og vælge at sende til en mappe til formålet
jeg fandt ud af at det ikke er nødvendig at tage dem en efter en, først oprettede jeg en ny mappe på en anden drev, så åbne jeg den mappe med msn ikonerne og kopierede hele indholdet over i den nye mappe, for at prøve om det jeg gjorde virkede, så kopierede jeg den nye mappe til Delte mapper og flyttede hele indholdet over mappen Custom Emoticons på min bærbare, vupti så havde jeg alle ikonerne der også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-11-08 23:40

Citat
Det har du måske ret i

men alt du har skrevet, er jo det samme jeg linker til
jamen det er da Miridk som er forfatteren, og profilen må vel godt gentage sine egne ord

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-11-08 23:59

Selvfølgelig må man da gentage, men er det nødvendigt, på en måde syntes jeg det er at nedgøre spørgeren,

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-08 00:05

nordsted altså - jeg gjorde jo blot min egen tekst nemmere tilgængelig - men dejligt af nogen kunne huske den

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-08 00:28

o.v.n .... Dato : 21-11-08 23:38 - ja det kan lade sig gøre på de fleste men afhænger af versionen af en eller anden grund - for i øvrigt fatter jeg ikke de skal gemmes så godt - man finder jo som regel hvad man vil finde alligevel

Kommentar
Fra : sponk123

Dato : 22-11-08 12:17

@ miritdk

jeg har kigget i den mappe du beskriver men der er ingen af de filer der hedder DT2 hvor kan jeg så finde dem ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-08 12:24

hvis du kører en ældre udgave af messenger hedder de .dat filer - i det tilfælde kan det være du skal kopiere dem til en mappe til formålet og omdøbe dem til .png (dette kan gøres i kommandoprompten ved at skrive ‘copy *.dat *.png’).

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-11-08 12:25

ps nogle af de bruger definerede emoticons er ganske enkelt .gif filer - dem er der ikke problemer med - men det kan jo ses