/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
the encyclopedic atlas of....
Fra : Mkey
Vist : 372 gange
170 point
Dato : 21-11-08 21:07

Hej Kandu.dk brugere.

Jeg har været over i Canada på ferie, og der købte jeg en bog til min udannelse som der hedder the encyclopedic atlas of human body. Det skal siges at der er en cd med til bogen.

Og da jeg så kommer jeg hjem, der er der blevet presset så meget på cd'en at den er gået i stykker. Så jeg vil høre jer og i kender nogen/en eller et sted på nettet hvor man kan få fat i den.

Det er kun CD'en jeg vil have, ikke bogen også

På forhånd venlig hilsen

Mkey

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-08 21:18

det ser ikke ud til du kan komme uden om bogen når man lige søger lidt rundt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-11-08 21:37

Er du medicinstuderende kan du jo låne den af en bekendt.....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-11-08 23:08

Forklar problemet for forlaget, så vil de nok give dig en ny cd.
alimak

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-11-08 23:14

Husk at gemme stumperne af CD'en, som bevis