/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Unwire.
Fra : bassenborg
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 21-03-03 20:14

Hej, min søn er begyndt at få sms-vitser tilsendt, fra noget der hedder "Unwire".
Er det noget der koster penge eller hva'?

Accepteret svar
Fra : evil_jew

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-03 12:34

Ja det er noget der koster penge. Har lige prøvet at søge rundt om man kan finde noget om det. Prøv at søge på google.com > Dansk søgning > "unwire" eller "unwire A/S".
Ellers kontakt din søns teleselskab og undersøg sagen.
Håber i slipper af med dem for det er sgu dyrt i længden.

Godkendelse af svar
Fra : bassenborg

Dato : 18-04-04 20:13

Tak for svaret evil_jew.
Undskyld forsinkelsen, jeg var lige ude og lave kaffe. (He He He)

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 18-04-04 22:08

Det var en ordentlig spand kaffe må man sige...