/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
PLZ. HJÆLÅ MIG...
Fra : DeXx
Vist : 261 gange
50 point
Dato : 19-11-08 23:18

jeg skal til at har når mere plas på min pc... og det havde jeg tænk mig var at købe en hdd mere... for har kun en på 80 gb... og det er jo ikke ragt marge... men her komme så mit spørgsmål så... hvis jeg køre med S-ATA 150 (DVS S-ATA 1) kan jeg så tage en S-ATA 2 og sætte til... for synde godt nok det er svært at finde S-ATA 150 noge stede... og vil jo helst har en på 1,5 TB så hvis det er noge det ved når om det.. og ville vær søde at hjlæp mig så ville det bare vær kanon..!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-11-08 23:50

Jeg ik forstår dit udbysk språg, so forklar det dansk!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-08 03:36

Der er ingen problemer med at køre med en SATA II / SATA 300 på et bundkort, der
kun har SATA I / SATA 150
SATA II / SATA 300 er lavet bagudkompatibel med SATA I / SATA 150
Men harddisken vil selvfølgelig kun køre som en SATA I / SATA 150 harddisk.
Gambrinus

Kommentar
Fra : DeXx

Dato : 20-11-08 09:41

hey... mange tak...! for hjælp... så lart jeg jo når nyt.... og lige en ting til...! til severino...! så jeg org blind...! men kan for din hjælp...! det vare rigtig pændt af dig...!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-11-08 09:48
Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 20-11-08 12:19

Severino ?
Har du aldrig set dette ?
Og har du problemer med at forstå det ?

Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noget i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.
Gambrinus