/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvor hurtigt??
Fra : Michaellehto
Vist : 567 gange
30 point
Dato : 21-03-03 18:26

hej hvor hurtigt kommer man til at kører efter kun at pille rigene på en aprilia rally?????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 21-03-03 18:58

det kan du ikke regne med det kommer helt an på knallertens stand osv
for fire år siden købte mig og enkammerat en yamaha bws begge to helt nye
vi gjorde nøjagtig det samme tog ringen ud og svejsede turbolensen til i udstødningen med det resultat at hans kom til at køre pisse godt og min var stort set uændret måske kørte den endda lidt ringere.

den eneste forskel der var på dem var at min var 2 mdr nyere og så var det forskellig farve..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 22-03-03 14:02

din rally kommer til at køre ca. 60 km/t og et ringe optræk hvis du kun piller ringene, men hvis du også ordner blindrøret kommer den til at køre 65 km/t og med et ok optræk...!

med venlig hilsen aske