/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
lukke pc
Fra : popo
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 19-11-08 06:55

Når jeg lukker min pc ned,kommer der et vindue ,der siger afslut program det program som jeg skal afslutte,hedder YJCTWZYH.exe men jeg kan ikke finde det nogen steder,jeg ville gerne fjerne det for jeg ved ikke hvad det er,er der nogen som kender dette

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-08 08:53

gå i start - søg og skriv filnavnet så du kan finde ud af hvilket program den exe fil hører til

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-11-08 09:49

Skriv msconfig i kør så kommer en box .Vælg fanebladet start der kan du ved hjælp af flueben tænde og slukke for hvad der kører med i startmenuen Du kan altid gå derind igen hvis du slukker noget du savner og derefter slå det til igen.